مردم بهترین را انتخاب می‌کنند

کد خبر: 268462

این ملت هستند که رئیس جمهور را تعیین می‌کنند و همه ما انتخاب مردم را بهترین انتخاب می‌دانیم. همان طور که پیش از این به مردم قول داده‌ایم، کار خود را با برنامه مشخص آغاز کرده و بر اساس همین برنامه کار را دنبال می‌کنیم. وقت کار و فعالیت است و مهم این است که بتوانیم در این مسیر به مردم کمک کنیم.

محمد باقر قالیباف در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) رای خود را به صندوق انداخت.

قالیباف در ابتدا بر مزار آیت الله حق شناس، آیت الله مجتبی تهرانی و آیت الله خوشوقت حاضر شد و به قرائت فاتحه و ادای احترام پرداخت.

بسیاری از زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با تجمع اطراف قالیباف به وی ابراز علاقه کردند.

قالیباف پس از رای دادن در جمع خبرنگاران حاضر شد در پاسخ به سوالات آنها گفت.

وی با بیان اینکه ابتدا باید این عید اسلامی را به همه مردم تبریک بگویم تاکید کرد: انتخابات تجلی وحدت ملی و اعتماد مردم به نظام اسلامی را نشان می‌دهد. مشارکت حداکثری مردم در این شرایط بسیار مهم است. دشمنان انقلاب باید بدانند که مردم ما همیشه در صحنه خواهند بود.

وی افزود: امیدواریم انتخابات امروز منجر به یک تحول اساسی در مدیریت کشور شود و باعث ایجاد یک رویکرد جدید و تغییرات اساسی برای حرکت کشور به سمت پیشرفت و عدالت باشد.

قالیباف ادامه داد: این ملت هستند که رئیس جمهور را تعیین می‌کنند و همه ما انتخاب مردم را بهترین انتخاب می‌دانیم. از بین ما 6 نفر تنها یک نفر انتخاب می‌شود و طبیعی است که آن یک نفر مورد حمایت مردم و سایر نامزدها خواهد بود.

قالیباف در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه‌های خود در صورت رای آوردن گفت: همان طور که پیش از این به مردم قول داده‌ایم، کار خود را با برنامه مشخص آغاز کرده و بر اساس همین برنامه کار را دنبال می‌کنیم. وقت کار و فعالیت است و مهم این است که بتوانیم در این مسیر به مردم کمک کنیم.

وی گفت: انتخابات امروز با شکوه‌تر و با حضورگسترده مردم برگزار خواهد شد و ما خوب می‌دانیم که همواره انتخابات پاسخ قاطعی از سوی مردم ما به دشمنان کینه‌ورز نظام بوده است. امیدوارم این دوره از انتخابات یک مرحله‌ای باشد، اما حتی اگر دو مرحله‌ای نیز شود، مردم ما نشان داده‌اند در مرحله دوم نیز پای کار می آیند و در انتخابات شرکت می‌کنند.

محمد باقر قالیباف در روز میلاد امام زین‌العابدین(ع) پس از رای دادن و گفت‌‌وگو با خبرنگاران به زیارت مرقد امامزاده طاهر از نوادگان امام سجاد(ع) رفت و به اقامه نماز پرداخت. وی پس از زیارت، برای خروج به سوی درب جنوبی رفت و در مسیر تعدادی زیادی از زائران اطراف وی جمع شده و با قالیباف گفت‌وگو کردند.همچنین تعدادی از مادران شهدا با حضور در کنار قالیباف به او ابراز علاقه کردند.

قالیباف لحظاتی پیش از حرم حضرت عبدالعظیم خارج شد.

معصومه آباد، مرتضی طلایی،حسین مظفر، علیرضا دبیر، پرویز اسماعیلی و برخی دیگر از چهره‌های سیاسی قالیباف را همراهی می‌کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد