مدير عامل محترم! «تاريخ» پرسپوليس را نفروشيد!

کد خبر: 206465

به قول خودمان «دارندگي و برازندگي»! اگر منبعي جداي از بودجه عمومي كشور و بيت‌المال وجود دارد كه شما از آنجا خرج مي‌كنيد،‌ علنا اعلام كنيد تا خيال همه راحت شود. اگر مي‌خواهيد در مدت مديريت خود در پرسپوليس محبوب شويد، راهش اين نيست. قهرماني براي پرسپوليس از اين راه‌ها به دست نمي‌آيد كه اگر به دست مي‌آمد قبل از اين خيلي‌ها كسب كرده بودند. فوتبال حرفه‌اي فقط خرج كردن پول‌هاي هنگفت نيست.

سرویس اجتماعی «فردا»:ايمان مشعلچيان - من يك پرسپوليسي‌ام. من يك روزنامه‌نگار پرسپوليسي‌ام. حوزه كاري من ورزشي نيست، اما اخبار اين روزهاي پرسپوليس بيشتر از هميشه گوش مرا تيز كرده است. نيازي نيست شما هم مثل من روزنامه‌نگار باشيد؛ عدد و رقم‌هايي كه مي‌شنوم و حتما شما هم مي‌شنويد گوش همه را تيز مي‌كند. يك ميليارد، 2 ميليارد، يك دستگاه BMW X6 ، بودجه 15 ميلياردي خريد بازيكن و ناز و عشوه‌هاي اين و آن براي آمدن يا نيامدن به پرسپوليس، اين روزها خيلي‌ از پرسپوليسي‌ها را خوشحال كرده، اما آقاي رويانيان اجازه بدهيد بنده اعلام كنم اين روزها از پرسپوليسي بودن خجالت مي‌كشم. به خصوص وقتي اظهارات شما را شنيدم كه گفتيد: اگر داشته باشم خانه و هواپيما هم مي‌دهم، به كسي هم ارتباط ندارد!

مدير عامل محترم باشگاه محبوب من! بدهيد، خيلي بيشتر از اين بدهيد، ويلاي شمال و جزيره كيش و سفر دور اروپا و خيلي چيزهاي ديگر هم بدهيد، اما حواستان هست از كجا خرج مي‌كنيد؟ مي‌دانيد داريد از جيب ملتي خرج مي‌كنيد كه دارد با تورم 40-50 درصدي دست و پنجه نرم مي‌كند؟ مي‌دانيد كف حقوق كارگري امسال با 18 درصد افزايش تازه رسيد است به 390 هزارتومان، مصوب شورای عالی کار به عنوان پایه حقوق كه با سایر مزایا 450 هزارتومان در ماه مي‌شود؟ مي‌دانيد هزینه ماهانه خوراک یک خانوار 4 نفره در صورتی که فقط نان و تخم مرغ مصرف کند مي‌شود 224 هزارتومان ؟ مي‌دانيد همان كارگر، چند ماه چشم انتظار بود تا آن 28 هزار تومان ته حسابش قابل برداشت بشود، بردارد بزند به زخمي؟ اخبار اختلاس‌هاي رنگ‌و وارنگ و وضعيت اقتصادي مردم را كه مي‌گذارم كنار خريدهاي ميلياردي شما از جيب دولت، ياد فيلم «ميليونر زاغه‌نشين» مي‌افتم و آن سكانسي كه كودك نقش اول فيلم با هيكلي سراسر تعفن، آمد تا از «آميتا پاچان» امضا بگيرد و وقتي موفق شد، از فرط خوشحالي، , وضعیت خود را فراموش كرد، چون قهرمان محله خود شده بود.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت كشور! من مخالف خريدهاي نجومي شما نيستم. بد نمي‌آيد آقاي گل ليگ براي تيم محبوب من گل بزند. مي‌دانم در فوتبال اروپا گردش مالي باشگاه‌ها چندين برابر اين اعداد و ارقام است، اما حتما شما هم بايد بدانيد كه دست آنها در جيب كسي نيست. به قول خودمان «دارندگي و برازندگي»! اگر منبعي جداي از بودجه عمومي كشور و بيت‌المال وجود دارد كه شما از آنجا خرج مي‌كنيد،‌ علنا اعلام كنيد تا خيال همه راحت شود. اگر مي‌خواهيد در مدت مديريت خود در پرسپوليس محبوب شويد، راهش اين نيست. قهرماني براي پرسپوليس از اين راه‌ها به دست نمي‌آيد كه اگر به دست مي‌آمد قبل از اين خيلي‌ها كسب كرده بودند. فوتبال حرفه‌اي فقط خرج كردن پول‌هاي هنگفت نيست. اگر مي‌توانيد پرسپوليس را به حقش برسانيد؛ باشگاه را با اين همه طرفدار، خصوصي كنيد.

آقاي فرمانده سابق پليس راهور كشور! ناله نمي‌كنم، غر هم نمي‌زنم، مي‌دانم شما مهمان امروز و فرداي پرسپوليسي و اين حكمي است كه دير و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد، اما من هميشه پرسپوليسي بوده‌ام و پرسپوليسي خواهم ماند. ترجيح مي‌دهم مثل همه سال‌هايي كه پرسپوليس شكست خورد و ما غم و غصه‌مان را در دلمان ريختيم و با سيلي صورتمان را سرخ نگه داشتيم، امسال هم شكست بخورد تا اينكه ببينم پولي كه معلوم نيست از كجا آمده و حق چه كسي است بيايد و اسباب قهرماني‌مان شود. فوتبال فقط پول نيست. پرسپوليسي كه از مردم بود و مقابل تاج سابق بازي مي‌كرد، محبوب بود. با اين كارها تاريخ پرسپوليس را مي‌فروشيد به چند عنوان كه آيا كسب بشود، آيا نشود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد