دستگیری بیش از ۶ هزار سارق و مالخر در پایتخت

کد خبر: 987418

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت جزئیاتی از اقدامات مأموران این پلیس از آغاز سال تاکنون را تشریح کرد و از دستگیری بیش از ۶ هزار سارق و مالخر در پایتخت خبر داد.

دستگیری بیش از ۶ هزار سارق و مالخر در پایتخت

خبرگزاری مهر: سردار کیوان ظهیری، درباره اقدامات انجام شده از سوی مأموران پلیس پیشگیری در پایتخت گفت: مأموران پلیس پیشگیری از ابتدای سال تاکنون به وظایف ذاتی و همیشگی خود پرداخته و شیوع کرونا گرچه مأموریت آنان را با سختی مضاعف همراه کرده بود، اما خللی در تأمین امنیت پایتخت و انجام وظایف پلیس ایجاد نکرد. وی با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون یکی از وظایف پلیس برخورد با سودجویان و محتکران است، خاطر نشان کرد: در نتیجه اقدامات انجام شده از سوی مأموران پلیس، شاهد کاهش آمار احتکار و سودجویی از اقلام سلامت محور در پایتخت بودیم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: از ابتدای سال تاکنون مأموران رده‌های مختلف پلیس پیشگیری از جمله کلانتری‌ها، یگان امداد، مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و … موفق شدند، ۵۵ هزار و ۵۷۵ ماسک، بیش از ۲۰ هزار دستکش و ۴۸۶ لیتر الکل کشف کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ابراز داشت: این اقلام مکشوفه به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد.

سردار ظهیری با اشاره به معرفی مأموریت‌های پلیس، گفت: با تلاش همکارانم در تأمین امین عمومی شهروندان ۶ هزار و ۹۵ سارق و مالخر از ابتدای فروردین تا ۲۳ فروردین ماه در پایتخت دستگیر شده‌اند. همچنین ۶۴۸ خرده فروش موادمخدر نیز از سوی مأموران پلیس پیشگیری دستگیر شده‌اند و در این رابطه ۱۷ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است. به گفته وی، طی این مدت ۹۶۱ دستگاه خودرو و ۴۰۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از سوی عوامل پلیس پیشگیری کشف شده و اکثراً به مالکانشان تحویل داده شده و مابقی نیز تحویل داده خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد