کدام مدارس فردا چهارشنبه ۲۰ آذر تعطیل هستند؟

کد خبر: 965302

مدارس برخی استان‌ها فردا چهار شنبه ۲۰ آذر به دلیل جلوگیری از شیوع آنفلوآنزا و برودت هوا تعطیل است.

کدام مدارس فردا چهارشنبه ۲۰ آذر تعطیل هستند؟

خبرگزاری میزان: به علت ورود سامانه بارشی به کشور و بارش برف و باران در برخی استان‌ها و همچنین شیوه آنفلوآنزا برخی از مدارس فردا چهارشنبه ۲۰ آذر تعطیل هستند.

در ادامه به بیان اسامی آن‌ها می‌پردازیم: مدارس آذربایجان غربی تعطیل هستند

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به برودت شدید هوا در شهرستان چالدران و جلوگیری از شیوع بیمار‌های فصلی، مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول تحصیلی این شهرستان چهارشنبه ۲۰ آذر در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل می‌باشد. مدارس گیلان تعطیل است

فرماندار رودبار اعلام کرد: برای جلوگیری از شیوع آنفلوآنزا، مدارس پیش دبستانی، دوره اول و دوم ابتدایی شهر لوشان چهارشنبه هفته جاری تعطیل است. مدارس اردبیل تعطیل شد

به دلیل تداوم برودت هوا و نیز جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری آنفلونزا تمام مقاطع تحصیلی اردبیل چهارشنبه این هفته تعطیل است.

مدارس بیجار تعطیل هستند

با توجه به سرمای هوا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا، مدارس شهری و روستایی همه مقاطع تحصیلی شهرستان بیجار چهارشنبه هفته جاری تعطیل است.

مدارس استان قم فردا و پس فردا تعطیل شد رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم از تعطیلی مدارس استان قم در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد.

غلامرضا رضایی در گفتگو با تسنیم، با اشاره به تعطیلی مدارس استان قم در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه اظهار داشت: بنا بر اطلاعیه صادره از سوی اداره کل مدیریت بحران استان قم تمامی پیش‌دبستانی‌ها، مهدکودک‌ها و مدارس استان قم فردا چهارشنبه و پس‌فردا پنج‌شنبه مورخ ۲۰ و ۲۱ آذرماه تعطیل است.

وی هدف از این تعطیلی را موردتوجه قرار داد و گفت: با توجه به پیشنهاد کمیته پیشگیری و کنترل آنفولانزا و موافقت استاندار قم به‌منظور پیشگیری و تسریع در کنترل بیماری آنفولانزای این تعطیلی‌ها اعمال‌شده است.

مدارس کدام شهرستان‌های کردستان فردا تعطیل است؟ مدارس برخی از شهرستان‌های استان کردستان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا، تعطیل شد.

به گزارش تسنیم از سنندج، در هفته گذشته و روز‌های اخیر در پی تداوم سرمای هوا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا، مدارس برخی از شهرستان‌های استان کردستان تعطیل شد.

براساس اعلام مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان مدارس شهری و روستایی همه مقاطع تحصیلی روستایی و شهری بیجار، یاسوکند و بخش کرانی فردا چهارشنبه در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

همچنین تمامی مدارس و مراکز پیش‌دبستانی روستایی و شهری شهرستان دهگلان و دیواندره فردا «چهارشنبه» در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

به گزارش تسنیم؛ امروز نیز مدارس شهری و روستایی شهرستان بیجار در نوبت صبح و عصر و تمام مراکز پیش‌دبستانی سطح شهر و روستا‌های شهرستان بانه در نوبت بعدازظهر تعطیل است.

براساس گفته کارشناسان سازمان هواشناسی و اطلاعات نقشه‌های ماهواره‌ای؛ تا اواخر وقت امروز در برخی ساعات برای نواحی غربی همچون بانه، مریوان، سروآباد و منطقه سارال دیواندره بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده، اما در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری جو استان پایدار و بارشی نداریم.

در حال تکمیل...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد