پیش بینی رگبار باران در ۶ استان کشور

کد خبر: 947411

سازمان هواشناسی ضمن اعلام بارش‌های پراکنده تا آخر هفته در مناطق شمالی، جنوب و جنوب شرقی کشور از ماندگاری هوای گرم تابستانه در اکثر مناطق کشور خبر داد.

پیش بینی رگبار باران در ۶ استان کشور

خبرگزاری تسنیم: مطابق نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری تا اوایل هفته آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور رگبار موقتی باران، گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد پیش بینی شده است.

امروز و فرا در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر بارش پراکنده روی می‌دهد و روز جومعه ۲۸ تیرماه ۹۸ از ابرناکی در سواحل دریای خزر کاسته شده، اما مجددا شنبه ۲۹ تیر برای این مناطق بارش پراکنده پیش بینی شده است.

امروز و فرلدا در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک روی می‌دهد، در همین مدت با توجه به افزایش سرعت وزش باد روی عراق و جنوب غرب کشور وقوع پدیده گرد و خاک در مناطقی از جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست. از امروز تا آخر هفته نیز همچنان هوای گرم تابستانه در اکثر مناطق کشور ماندگار است.

امروز ۶ استان کشورمان در معرض رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید سازمان هواشناسی کشور برای بعد از ظهر امروز در ۶ استان کشورمان، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.

به گزارش تسنیم، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب امروز سه‌شنبه ۲۵ تیر ماه به سبب رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان، جنوب کرمان، جنوب غرب اصفهان، برخی مناطق استان‌های هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود.

به هموطنان عزیز در مناطق ذیل توصیه می‌شود برای جلوگیری از مخاطرات ناشی از رویداد رعدو برق و صاعقه همراه با رگبار موقتی همچنین احتمال جاری شدن سیلاب موقت از تردد و استقرار در مناطق مرتفع و کوهپایه‌ها همچنین در کنار رو‌دخانه‌ها خودداری کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد