تعطیلی مدارس شنبه ۱۸ اسفند

کد خبر: 929518

تعطیلی مدارس کدام مدارس فردا تعطیل است تعطیلی مدارس شنبه

تعطیلی مدارس شنبه ۱۸ اسفند

مدارس همدان به دلیل بارش برف تعطیل شد

به گزارش تسنیم از همدان ، روابط عمومی آموزش و پرورش همدان با صدور اطلاعیه ای از تعطیلی مدارس استان در نوبت صبح شنبه 18 اسفند خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه همه دوره های تحصیلی در ناحیه 1 و 2 همدان و مناطق آموزشی اسدآباد، کبودراهنگ، گل تپه، بهار، لالجین، رزن، سردرود، قروه درجزین، فامنین و قهاوند فردا تعطیل است".

در مناطق آموزشی تویسرکان، قلقل رود و جوکار هم مراکز پیش دبستانی و مقطع ابتدایی و متوسطه اول تعطیل اعلام شده و در ملایر، سامن، نهاوند و خزل هم مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی برای نوبت صبح تعطیل شده است.

مدارس شهرستان بیجار فردا تعطیل شد

غلامرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیجار ، از تعطیلی مدارس شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تمام مدارس مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم فردا شنبه هیجدهم اسفندماه در نوبت صبح تعطیل است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بیجار تصریح کرد: باتوجه به مساعد بودن هوا تمام مدارس مقاطع تحصیلی در منطقه کرانی این شهرستان دایر است.

گفتنی است؛ بارش برف از صبح امروز در شهرستان بیجار آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مدارس شهرستان ازنا به دلیل بارش برف تعطیل شد

به گزارش تسنیم آموزش‌وپرورش لرستان در اطلاعیه‌ای از تعطیلی برخی مدارس شهرستان ازنا به دلیل بارش برف خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است مدارس پیش‌دبستانی و دبستانی نوبت صبح شهرستان ازنا به دلیل بارش برف و برودت شدید هوا فردا شنبه 18 اسفندماه تعطیل است.

همچنین فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول نوبت صبح ازنا نیز فردا با یک ساعت تأخیر از ساعت 9صبح آغاز می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد