چند ایرانی برای بسته حمایتی ثبت نام کردند؟

کد خبر: 920723

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: حدود ۴ میلیون نفر برای دربافت بسته‌های حمایتی ثبت نام کردند که خیلی از این افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی نیستند و از هفته آینده پاسخ این افراد داده خواهد شد.

چند ایرانی برای بسته حمایتی ثبت نام کردند؟

خبرگزاری فارس: اردلان درباره ثبت‌نام جاماندگان بسته حمایتی دولت برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ۱۴۵۰ میلیارد تومان برای واریز بسته‌های حمایتی ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی اختصاص داده بود که تاکنون این تعداد بسته حمایتی خود را دریافت کردند.

وی ادامه داد:‌بعضی از بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در خصوص عدم واریز بسته حمایتی اعتراضی داشتند که با شماره ۱۴۲۰ و همین طور کد‌های دستوری *۱۴۲*۸ و همینطور *۱۴۳*۹ می‌توانستند اعتراض خود را ثبت کنند.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت:‌بر اساس اعلام وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی تا امروز افرادی که خود را مستحق بسته حمایتی می‌دانستند می‌توانند ثبت اعتراض انجام دهند و تاکنون ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در سامانه‌های اعلام شده برای دریافت بسته حمایتی ثبت نام کردند که خیلی از این افراد بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی نیستند و یا تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند. یا اینکه افرادی هستند که بیمه آن‌ها قطع شده است و دیگر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی محسوب نمی‌شوند.

اردلان افزود:‌در طرح بسته حمایتی به هر خانواده که سرپرست آن کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد داشته باشد این بسته به آن‌ها تعلق می‌گیرد و باید بیمه شده سازمان تامین اجتماعی باشد.

وی گفت: از فردا به مدت یک هفته افرادی که در این سامانه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند بررسی خواهد شد و به شرط اینکه سازمان مدیریت تامین اعتبار کند بسته حمایتی افراد جامانده نیز واریز می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد