انتقال ارز‌های دولتی به امارات توسط متهمان ارزی

کد خبر: 908878

براساس اعلام نماینده دادستان ارز‌های دولتی اخذ شده از سوی متهمان به کشور امارات منتقل شده و در آنجا فروخته شده است.

انتقال ارز‌های دولتی به امارات توسط متهمان ارزی

خبرگزاری فارس: در ادامه جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان به اخلال در نظام پولی کشور، نماینده دادستان تهران در ادامه سخنان خود گفت: علیرضا عامری و عوامل وی در صرافی عامری اقدام به تهیه پروفرم‌های جعلی کردند که دراختیار مکی سلطانی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ارز‌های دولتی به کشور امارات منتقل شد و دراختیار محمد وکیلی قرار گرفت که این شخص اقدام به فروش ارز‌های دولتی کرد و سهم‌های متهمان را در خارج از کشور به صورت درهم نگهداری می‌کرد.

نماینده دادستان تهران گفت: متهم از محل مبالغ واریزی برای خرید ارز‌های دولتی در مراحل دوم و سوم اقدام می‌کرد، به طوری که قربانعلی فرخزاد مبلغی بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار ارز دولتی دریافت و در بازار اقدام به فروش آن کرد.

وی در ادامه افزود: در خرداد ۹۷ تیمور عامری طی جلسه‌ای با قربانعلی فرخزاد از وی می‌خواهد به جای علیرضا عامری و مکی سلطانی با شخص حمیدرضا عامری همکاری کند. حمیدرضا عامری امورات بانکی مربوط به ایثار متهم را دراختیار گرفته و اقدام به دریافت حواله‌های ارزی کرد.

نماینده دادستان تهران گفت: کارت بانکی قربانعلی فرخزاد دراختیار حمیدرضا عامری قرار می‌گیرد که مبلغ ۱۶ میلیون یورو ثبت سفارش انجام می‌دهد و ۲۰ میلیارد تومان به قربانعلی فرخزاد رسید. همه اقدامات در صرافی تیمور عامری انجام می‌شد و مکی سلطانی با سفارش تیمور عامری حساب قربانعلی فرخزاد را دراختیار گرفت.

نماینده دادستان اظهار کرد: تیمور عامری اقدام به تهیه پروفرم‌های دولتی و دریافت ارز کرد و تصمیم گرفت حمیدرضا عامری را وارد بازی کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد