باند بزرگ سارقان خودرو و لوازم منزل در تهران دستگیر شد

کد خبر: 907052

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری بزرگ‌ترین باند سارقان خودرو و لوازم‌خانگی در شرق استان تهران خبر داد.

باند بزرگ سارقان خودرو و لوازم منزل در تهران دستگیر شد

خبرگزاری فارس: سردار عبدالرضا ناظری در خصوص دستگیری بزرگ‌ترین باند سارقین خودرو، لوازم منزل، لوازم خودرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی عملیاتی که پلیس آگاهی شرق استان تهران انجام داد توانستیم بزرگ‌ترین باند سارقین خودرو، لوازم منزل و طلاجات را در شهرستان ورامین شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر کنیم.

وی گفت: در این دستگیری باند سارقین به سرقت 50 خودرو در شهرستان ورامین و شهرستان‌های هم‌جوار و حوزه شرق استان تهران اعتراف کردند.

فرمانده ویژه شرق استان تهران افزود: در این دستگیری اعضاء باند به سرقت 4 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و لوازم جانبی موتور نیز اعتراف کردند.

ناظری افزود: این باند بزرگ سرقت در اعترافات دیگر به سرقت از 5 مغازه در سطح شهر اعتراف کرده و به سرقت‌های خرد در سطح شهرستان‌ها اعتراف کردند.

فرمانده ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: باند سارقان در اعتراف به سرقت از منازل به مبلغ سه میلیارد ریال که در این سرقت‌ها طلاجات، لوازم‌خانگی موجود بود که به‌جز سرقت از منازل و خودرو اقدام به سرقت از اماکن عمومی و دولتی به تعداد 6 فقره نیز اعتراف کردند.

وی تأکید کرد: این باند به‌ غیر از سرقت و اقدام به ناامن کردن شهرستان در اماکن عمومی دست به‌ زورگیری، ضرب و شتم می‌کردند که 4 فقره شکایت و 6 فقره سرقت و کیف‌قاپی اعتراف و در پرونده قضایی این باند ثبت شد.

ناظری اذعان داشت: این باند با حضور در محله‌های خلوت شهرستان و شناسایی آرایشگاه‌ها و ورود به آرایشگاه‌های زنانه اقدام به سرقت و ناامن کردن محله‌ها می‌کردند.

فرمانده ویژه شرق استان تهران افزود: ناجا با تمام وجود در راستای اقتدار و امنیت مردم به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند، ولی گاهی عده‌ای از روی نادانی دست به سرقت و ناامن کردن می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد