دختران زورگیر کرجی دستگیر شدند

کد خبر: 903664

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری ۷ زورگیر مسافرکش نما که در غرب پایتخت و کرج که اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.

دختران زورگیر کرجی دستگیر شدند

باشگاه خبرنگاران جوان: سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در پی تماس راننده یک خودرو ال ۹۰ با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر این که ۲ مرد و یک زن را به عنوان مسافر سوار کرده و طی مسافتی آن‌ها با تهدید اسلحه و پس از ضرب و شتم، اموالم را به همراه خودرو به سرقت برده اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: پرونده در حال بررسی بود تا اینکه ظرف یک هفته، ۳ فقره سرقت به عنف در منطقه هشتگرد، فردیس و شهر‌های استان تهران مشابه سرقت اول که منجر به سرقت یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، ۲۰۶ و پژو پارس شد به وقوع پیوست.

سردار محمدیان گفت: شیوه و شگرد سارقان در تمامی سرقت‌ها حاکی از سریالی بودن آن داشت که به احتمال قوی از سوی اعضا یک یا چند باند حرفه‌ای در استان‌های تهران و البرز انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، تیم‌های زبده‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شده و با راهنمایی مال باختگان، مشخصات ظاهری سارقان در اختیار واحد‌های گشتی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: ماموران با انجام تحقیقات محلی، مراجعه به آلبوم تصاویرسارقان سابقه دار و تشدید گشت زنی‌ها در سطح منطقه، ۳ تن از سارقان را در سفره خانه محلی در شهرستان فردیس و ۳ نفر دیگر از سارقان را که ۲ زن و یک مرد بودند را در شهر پرند شناسایی و طی دو عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه سارقان مسلح پس از سرقت خودرو‌ها مجدد اقدام به مسافرکشی می‌کردند و کارت‌های بانکی افراد را همراه با رمز گرفته و طلا و ساعت می‌خریدند گفت:: از سارقان دستگیر شده ۲ قبضه اسلحه، افشانه، شوکر برقی، یک دستگاه خودرو پژو پارس، تعدادی گوشی تلفن همراه، ضبط و باند و طلای مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: متهمان که ۳ زن و ۳ مرد هستند پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر ۴۲ فقره سرقت به عنف و مسلحانه در شهر‌های پرند، ملارد، فردیس و هشتگرد اعتراف کردند و سارقان برای تحقیقات تکمیلی همچنان در اختیار پلیس آگاهی استان البرز هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد