آخرین خبر از بیمه تکمیلی فرهنگیان

کد خبر: 894317

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از تأمین اعتبار بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل در این وزارتخانه خبر داد و گفت: قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان این هفته امضا می‌شود.

آخرین خبر از بیمه تکمیلی فرهنگیان

خبرگزاری فارس: علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورشدر خصوص آخرین وضعیت بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل در آموزش و پرورش، اظهار کرد: ماه گذشته دولت یک مصوبه در خصوص هزینه بیمه درمان ایثارگران داشت که دستگاه‌های اجرایی از محل منابع ذی‌ربط خودشان پرداخت کنند.

وی ادامه داد: ما در آموزش و پرورش دو نوع مخاطب ایثارگر داریم؛ یک گروه مخاطب شامل ایثارگران شاغل در آموزش و پرورش است که دستگاه اجرایی آن، ما هستیم و باید هزینه‌ها را پرداخت کنیم و گروه دوم، بازنشسته‌های آموزش و پرورش هستند که دستگاه اجرایی آن، سازمان بازنشستگی است.

الهیار ترکمن اضافه کرد: تأمین اعتبار این موضوع با توجه به اینکه این مصوبه وسط سال ابلاغ شد، برای آموزش و پرورش که مشکلات مالی دارد، غیر ممکن بود و نمی‌توانستیم با شرکتی قرارداد ببندیم.

وی اضافه کرد: امروز جلسه مشترکی با بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان برنامه و بودجه داشتیم و آنجا تفاهم شد که این اعتبار از محل سرجمع منابع بودجه برای وزارت آموزش و پرورش تأمین شود و بر این اساس ما به‌زودی قرارداد بیمه تکمیلی شاغلان ایثارگر در وزارت آموزش و پرورش و افراد تحت تکفلشان را امضا می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: ۸۰ هزار ایثارگر شاغل در آموزش و پرورش با افراد تحت تکفلشان وجود دارند که قرارداد بیمه تکمیلی آن‌ها فردا یا پس فردا با همان سقف و مدل خدمات امضا می‌شود.

وی در خصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان کشور نیز اظهار کرد: به زودی نتیجه مذاکرات برای بیمه تکمیلی فرهنگیان اعلام می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد