پیام تسلیت مسئولان درپی شهادت «نورخدا موسوی»

کد خبر: 890744

وزیر کشور با صدور پیامی شهادت سید نورخدا موسوی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مسئولان درپی شهادت «نورخدا موسوی»

خبرگزاری فارس: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی پیامی شهادت سیدنورخدا موسوی را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ عروج عاشقانه شهید سرافراز دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران سید نورخدا موسوی که پس از تحمل بیش از یک دهه جراحات ناشی از زخم کین متجاوزان به حریم امنیت مردم به فیض عالی شهادت نائل آمد را به خانواده صبور و مقاوم آن شهید و همرزمانش در سنگر‌های پاسداری از مرز‌های کشور و عموم ملت ایران تسلیت و تهنیت عرض می‌نمایم.

این شهید گواهی صادق بر عزم ایثارگران و جان برکفانی است که عاشقانه و مومنانه از خانه و کاشانه خود هجرت کرده و با حضور در مرز‌های پرگوهر کیان اسلامی در برابر تروریست‌های مورد حمایت صهیونیسم جهانی و مرتجعین تکفیری منطقه به مجاهدت می‌پردازند و جان و مال خود را در راه خدا و آرامش و آسایش مردم اهدا می‌کنند.

عبدالرضا رحمانی فضلی

پیام تسلیت فرمانده ناجا به مناسبت شهادت سیدنورخدا موسوی

فرمانده ناجا در پیامی شهادت مظلومانه جانباز نیروی انتظامی سید نورخدا موسوی را تبریک و تسلیت گفت.

سردار حسین اشتری در پیامی شهادت نیروی انتظامی سید نورخدا موسوی را به محضر فرمانده معظم کل قوا، عموم ملت شهیدپرور ایران، کارکنان ناجا و خانواده معزز وی تبریک و تسلیت گفت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در شب رحلت جانسوز پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت، سید نورخدا موسوی جانباز سرافراز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آغوش معبود خود آرام گرفت و بر خیل عظیم یاران شهیدش پیوست و اشک غبطه بر دیدگان همه آرزومندان فیض عظیم شهادت جاری شد. نورخدا از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی بود که در درگیری با اشرار در شرق کشور برای حفاظت از کیان وطن مجروح شد و حدود ۱۰ سال رنج زمینی در حالی که در کما بود اما تعالی معنوی را با صبوری پشت سر گذاشت و این آزمون سخت بندگی را طی کرد و به مقام شامخ شهادت نائل شد. بدون شک یاد این شهید والامقام در قلب‌ها جاوید و راهش ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناجا ادامه داد: دشمنان بدانند روح آزادگی در کالبد تمام جوانان این مرز و بوم با نظر لطف سیدالشهدا امام حسین(ع) دمیده شده و همه ما به عنوان سربازان امام عصر(عج) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، اجازه تعرض و دست یازی به ذره ای از خاک ایران اسلامی را به کسی نخواهیم داد.

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به داشتن این گنج‌های عظیم معنوی به خود می‌بالد. بدون تردید خون پاک وی و دیگر شهدای والامقام این مرز و بوم عزم ما را در صیانت و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و مرزهای این خاک پاک راسخ‌تر کرده و دشمنان بدانند هرگز خون‌های پاک و مطهر این شهدا به هدر نخواهد رفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهادت «سید نور خدا موسوی» را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شهادت «سید نور خدا موسوی» را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده، ولی فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی شهادت «سید نور خدا موسوی» را تسلیت گفت و اظهار داشت: خیل دلدادگان سالار شهیدان جملگی شیدای شهادت بودند.

وی افزود: برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی با صبر و شکیبایی در کوچه‌های پرفرازونشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان رسالت ایثارگری یافتند، اما قدم‌های ایشان هیچ‌گاه زمین‌گیر خاک نبوده است و این اجر مجاهدتشان است که روح پر تمنایشان را به هم‌رزمان شهیدشان واصل می‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه وصل عاشقانه جانباز شهید گران‌قدر «سید نور خدا موسوی» مبارک باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود عنوان کرد: ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم. روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد