ناپدیدشدن اسرارآمیز یک پل در ترکیه

کد خبر: 879682

ناپدیدشدن اسرارآمیز پل ۳۰۰ ساله در منطقه‌ای واقع در حوزه شرقی دریای سیاه در ترکیه، ساکنان این منطقه را در بهت فرو برده است.

ناپدیدشدن اسرارآمیز یک پل در ترکیه

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری اسپوتنیک، ناپدیدشدن اسرارآمیز یک پل ۳۰۰ ساله در منطقه‌ای واقع در حوزه شرقی دریای سیاه در ترکیه، ساکنان این منطقه را در بهت فرو برده است. همچنین بر اساس گزارش دیلی صباح، این پل ۵ متری که بر روی یک رودخانه در روستای آرسلانجا (Arslanca) قرار داشت سه ناحیه مرتفع را به یکدیگر وصل می‌کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این پل آخرین بار اول اکتبر (۵ روز پیش) دیده شده است؛ اما اکنون هیچ اثری از آن نیست.

گمانه زنی‌های زیادی درباره علت ناپدید شدن این پل صورت گرفته است. برخی حوادث طبیعی را علت ناپدید شدن آن می‌دانند و معتقدند بارش باران باعث تخریب کامل آن شده است، اما برخی نیز با استناد به این موضوع که در محل قرار داشتن این پل، داخل رودخانه و یا حاشیه آن هیچ قطعه‌ای از این پل یافت نشده است، عوامل بشری را باعث ناپدید شدن آن می‌دانند و معتقدند فرد یا افرادی این پل را تخریب کرده اند. ساکنان این روستا در نهایت مفقود شدن پل ۳۰۰ ساله را به پلیس اطلاع دادند و هم اکنون تحقیقات برای روشن شدن علت ناپدید شدن آن در حال انجام است.

در ادامه گزارش اسپوتنیک نیز به نقل از یکی از اهالی این روستا آمده است: این پل ۳۰۰ سال قدمت داشت. اهالی روستا برای عبور دام هایشان از روی رودخانه از این پل استفاده می‌کردند. عده‌ای برای یافتن گنج و پول این پل را تخریب کرده اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها