تصادف شدید در محور فیروزآباد-خلخال با ۵ کشته

کد خبر: 873072

در پی تصادف شدید دو دستگاه خودرو سواری در محور فرعی فیروزآباد به خلخال در استان اردبیل ۹ نفر کشته و مصدوم شدند.

تصادف شدید در محور فیروزآباد-خلخال با ۵  کشته

خبرگزاری مهر: عصر روز چهارشنبه تصادف شدید و شاخ به شاخ دو دستگاه سواری پژو و سمند در محور فرعی فیروزآباد به خلخال موجب کشته شدن پنج نفر و مصدومیت چهار نفر دیگر شد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصادف شدید این دو خودرو افزود: تصادف به حدی است که تشخیص علت تامه حادثه و حتی مسیر‌های اولیه این دو خودرو را با مشکل مواجه کرده و کارشناسان پلیس راه همچنان در حال بررسی صحنه هستند.

سرهنگ حجت فتاحی انحراف به چپ یکی از خودرو‌ها را عامل بروز این تصادف عنوان کرد و یادآور شد: هنوز عامل و مقصر این حادثه مشخص نیست و نیاز است بررسی‌های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی با اشاره به بارش نباران در محور‌های جنوبی این استان طی ساعات گذشته تاکید کرد که خیس و لغزنده بودن جاده یکی از دلایلی بوده که موجب انحراف و بروز این حادثه شده است.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به کشته شدگان و مصدومان این حادثه بیان داشت: در اثر شدت تصادف پنج نفر شامل چهار سرنشین یکی از خودرو‌ها و یکی از سرنشین‌های عقب خودرو دیگر در دم جان سپرده اند.

وی با تاکید بر اینکه در این سانحه چهار سرنشین کشته شده یکی از خودرو زن و مرد و دو فرزند بوده اند، تصریح کرد: چهار نفر نیز در این حادثه مصدوم شدند که هم اکنون به مراکز درمانی منتقل شده اند.

فتاحی از رانندگان و مسافران خواست به دلایل شرایط جوی و بارش باران در برخی محور‌ها طی دو روز تعطیلات آخر هفته ضمن رعایت سرعت مطمئنه از انحراف به چپ و راست و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد