ترافیک در محور کرج-چالوس

کد خبر: 860830

در محور‌های جنوب به شمال محور کرج_چالوس محدوده سدکرج، باند جنوبی آزادراه کرج_ قزوین پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، باند جنوبی آزادراه تهران _کرج از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره، ترافیک گزارش شده است.

ترافیک در محور کرج-چالوس

خبرگزاری میزان: بر اساس اعلام سایت پلیس راهور، در محور‌های جنوب به شمال محور کرج_چالوس محدوده سدکرج، باند جنوبی آزادراه کرج_ قزوین پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، باند جنوبی آزادراه تهران _کرج از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک گزارش شده و همچنین بارش پراکنده باران در استان مازندران محور کناره و استان گیلان محور رشت_قزوین محدوده امام زاده هاشم و مه گرفتگی در محور کیاسر سمنان و محور فیروزکوه محدوده گدوک و محور کیاسر_سمنان اعلام شده است.

گفتنی است اسامی محور‌هایی که مسدود می‌باشند نیز به شرح زیر است:

۱-محور اولنگ -شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان.

۲-محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز.

۳-استان ایلام محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین) به علت ریزش کوه مسدود گردید و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین می‌باشد.

۴-استان خوزستان محور شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل. (تردد وسایل نقلیه سنگین ممنوع می‌باشد)

۵-استان اردبیل محور گیوی -خلخال به علت نشست و رانش زمین مسدود گردید و مسیر جایگزین محور خلخال -فیروزآباد می‌باشد.

۶-استان ایلام محور ایلام-اسلام آباد (تونل اربعین) به علت رفع نقص سیستم روشنایی و تهویه مسدود گردید و مسیر جایگزین محور قلاجه می‌باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد