تلاش برای جستجوی پیکر ۶ نفر از جانباختگان پرواز یاسوج

کد خبر: 830924

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف نمونه‌ای از بقایا و بافت انسانی مربوط به ۶۶ مسافر و خدمه پرواز "تهران – یاسوج" در ارتفاعات دنا خبر داد.

تلاش برای جستجوی پیکر ۶ نفر از جانباختگان پرواز یاسوج

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف نمونه‌ای از بقایا و بافت انسانی مربوط به ۶۶ مسافر و خدمه پرواز "تهران - یاسوج" در ارتفاعات دنا خبر داد.

کامروز امینی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، افزود: با اعلام نتایج آزمایش‌های انجام شده بر روی بقایای پیکر‌های یافت شده در ارتفاعات دنا تعداد نمونه‌های بقایا و بافت انسانی پیدا شده جانباختگان پرواز "تهران - یاسوج" به ۶۶ نفر رسید.

وی اظهار کرد: تا امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد ماه ۴۶۳ بافت انسانی از بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج تحویل پزشکی قانونی شده که متعلق به ۶۶ جانباخته این حادثه هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا امروز (یکشنبه، ۲۷ خرداد) بقایای پیکر ۶۰ نفر از جانباختگان این سانحه هوایی یا تحویل خانواده هایشان شده و یا آماده تحویل است که ۴۶ پیکر از تحویل خانواده هایشان شده و ۱۴ نفر دیگر یا آماده تحویل و یا در حال تحویل هستند.

امینی تصریح کرد: پیکر ۶ نفر دیگر از جاباختگان پرواز تهران- یاسوج هنوز کامل نیستند که پس از تکمیل شدن بافت‌ها به خانواده هایشان تحویل داده می‌شوند.

وی ادامه داد: از ابتدای شروع عملیات جستجو تاکنون هیچ جسد سالم از جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" تحویل پزشکی قانونی استان نشده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنوز عملیات جستجو در ارتفاعات دنا پایان نیافت، اضافه کرد: اعلام نظر در خصوص پایان اعملیات جستجوی بقایای پیکر جانباختگاتن پرواز "تهران- یاسوج" بر مبنای تصمیم ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم حاج سید نقی نشاطی فر ازجانباختگان سانحه هوایی "تهران_یاسوج" امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد ماه ساعت ۱۸ در بهشت زهرای شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.

امدادگر هلال احمر از استان‌های مختلف و کوهنوردان محلی در محل سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" مشغول جستجوی بقایای پیکر جانباختگان این سانحه هوایی هستند.

به گزارش ایسنا، پرواز شماره ۳۷۰۴ شرکت هواپیمایی آسمان با ۶۰ مسافر و ۶ خدمه پروازی ساعت ۸ صبح روز یکشنبه، ۲۹ بهمن تهران را به مقصد یاسوج ترک، اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کرد و امروز حدود ۱۲۰ روز (چهارماه) از این حادثه می‌گذرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد