بازدید تیم قضایی از محل سانحه هواپیمای مسافربری

کد خبر: 785944

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با اشاره به بازدید تیم قضایی از محل سانحه هوایی، گفت: در اولین فرصت اجساد به خانواده قربانیان تحویل داده خواهد شد.

بازدید تیم قضایی از محل سانحه هواپیمای مسافربری
خبرگزاری میزان: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با اشاره به بازدید تیم قضایی از محل سانحه هوایی، گفت: در اولین فرصت اجساد به خانواده قربانیان تحویل داده خواهد شد.
حسن رحیمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان ضمن تسلیت جان باختن جمعی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: پس از وصول خبر این حادثه بلافاصله تدابیر لازم از سوی دستگاه قضایی استان اتخاذ و با صدور ابلاغ ویژه ریاست کل دادگستری استان و تشکیل تیم قضایی ویژه، معاون نظارت و بازرسی رییس کل دادگستری استان، بازپرس ویژه و مسؤولان قضایی شهرستان سمیرم در محل حادثه حضور پیدا کردند. وی افزود: اقدامات قضایی انجام شده و دستورات لازم قضایی صادر شده است و روز گذشته بازپرس ویژه و تیم متشکل به وسیله بالگرد از محل سانحه بازدید کردند. رحیمی خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده میان دستگاه قضایی استان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد به جهت سهولت امور و دسترسی سریع خانواده جانباختگان، تصمیم گرفته شد پس از انتقال اجساد به پایین، بلافاصله و بدون فوت وقت اجساد به پزشکی قانونی یاسوج منتقل شود. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان تأکید کرد: کار تشخیص هویت جان باختگان در اسرع وقت و با همکاری پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، فارس و چهارمحال و بختیاری انجام خواهد شد و در اولین فرصت اجساد به خانواده قربانیان تحویل داده خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد