بازگشایی محور‌های هراز و تهران - کرج

کد خبر: 776924

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بازگشایی محور‌های هراز و تهران - کرج خبر داد.

خبرگزاری فارس: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: در حال حاضر در اکثر محور‌ها از جمله آذربایجان غربی، البرز، سمنان، گیلان، زنجان، همدان، تهران و ارتفاعات گلستان شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: همچنین در تربت‌حیدریه، اراک، قم، فیروزکوه، هراز، چالوس و کرج بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در اغلب محور‌های مازندران شاهد بارش باران هستیم، گفت: استفاده از زنجیر چرخ در محور‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، سمنان، زنجان، قزوین و گیلان اجباری است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه محور هراز دقایقی پیش بازگشایی شده است، گفت: محور‌های قزوین ـ. رشت، قزوین ـ. زنجان، قزوین ـ همدان، قزوین ـ. تاکستان، کرج ـ. چالوس، تهران ـ. ساوه، تهران ـ. قم همچنان مسدود است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور تهران ـ. کرج در محدوده ورداورد هم بازگشایی شده و تردد در این محور به کندی صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا این لحظه حادثه تصادف رانندگی رخ داده است، گفت‌:‌خوشبختانه تا این لحظه به علت بارش برف و باران حادثه‌ای نداشته‌ایم.

انتهای پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد