معاون قلابی وزیر نفت دستگیر شد

کد خبر: 751306

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی خبر داد که تحت عنوان معاون وزیر نفت و مدیرکل تدارکات و پشتیبانی مناطق جنوب اقدام به کلاهبرداری کرده بود.

معاون قلابی وزیر نفت دستگیر شد

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی خبر داد که تحت عنوان معاون وزیر نفت و مدیرکل تدارکات و پشتیبانی مناطق جنوب اقدام به کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ جواد صفایی اظهار کرد: بنا به شکایت دو نفر از فردی به هویت (م) که با معرفی خود به‌عنوان معاون وزیر نفت و مدیرکل تدارکات و پشتیبانی مناطق جنوب از آن‌ها کلاه‌برداری کرده بود موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: متهم نامبرده به شاکیان گفته بود که می‌تواند به‌واسطه آشنایان خود تمام آهن‌آلات ضایعاتی شرکت نفت را خریداری و مقدار ۱۰ هزار تن نفت سفید و ده هزار تن حلال روغن، زیر قیمت بورس با توجه به سهمیه‌ای که دارد خریداری کنند و همچنین اگر مبلغ ۳۰ میلیارد تومان آجیل و خشکبار خریداری نمایند می‌تواند آن را در شرکت نفت به مبلغ ۵۱ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بفروشد.

سرهنگ صفایی ادامه داد: با توجه به وعده‌های دروغینی که این فرد داده بود شاکیان اقدام به انجام هزینه‌های میلیاردی برای کترینگ غذای کارکنان وزارت نفت، سفارش کارتن، خرید برنج، زعفران و غیره کرده و مبلغی را نیز به متهم برای انجام هماهنگی‌های مربوط و اخذ تأییدیه‌های لازم داده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با توجه به اینکه ادعاهای متهم کذب بود پس از مدتی با خودروی یکی از شاکیان متواری شد.

وی بیان کرد: با توجه به شکایت شاکیان متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و در منطقه کلاک شهرستان کرج رؤیت شد.

سرهنگ صفایی گفت: متهم پس از دیدن مأموران پلیس سعی در فرار با خودرو کرد که در حین فرار با چند خودروی دیگر نیز تصادف کرد و درنهایت دستگیر شد.

وی گفت: نامبرده در تحقیقات به‌عمل‌آمده به جرم خود اعتراف کرد و پرونده برای شناسایی شاکیان احتمالی دیگر درحالی‌که بررسی است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز یادآور شد: مردم به‌خصوص صاحبان صنایع و کسب‌وکارها به افرادی که در قالب کارچاق‌کن ادعای آشنایی نزدیک با مقامات دولتی رادارند اعتماد نکنند و فریب وعده‌های پوچ و وسوسه کننده این قبیل افراد را نخورند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد