واکنش بهزیستی به انتقاد اعضای شورای شهر تهران

کد خبر: 735964

مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: جمع آوری کودکان کار و خیابانی بر اساس آیین نامه ساماندهی مصوب هیئت وزیران در سال ۸۴ اجرا شده است و در این مسیر از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: اصغر باقری مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی در جذب کودکان کار و خیابان به آئین نامه ساماندهی کودکان خیابانی معتقد است، اظهار کرد: وزارت رفاه و سازمان بهزیستی کشور بر این اعتقادند که در ساماندهی کودکان خیابانی باید براساس آئین نامه ساماندهی کودکان خیابانی مصوب هیئت دولت در سال 1384 عمل کرد.

وی تصریح کرد: در آئین نامه نقش همه دستگاه‌ها و رویکردهای کاری مشخص است ضمن اینکه از همکاری سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه کودک و صاحب نظران مجرب دانشگاهی در این مسیر استفاده خواهد شد.

باقری بر برگزاری مرتب جلسات شورای عالی هماهنگی ساماندهی کودکان خیابانی توسط وزارت رفاه اشاره کرد و گفت: این جلسات برای هماهنگی بیشتر، نظارت دقیق تر و حمایت‌های لازم برای اجرای مفاد آئین نامه اجرایی کودکان خیابانی برگزار می شود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه بهزیستی از مدل‌های جدید برای ساماندهی بهتر استقبال می‌کند، افزود: در حال حاضر نیز با برگزاری جلسات ماهیانه با سازمان‌های مردم نهاد فعال در عرصه کودک برنامه های خوبی انجام شده و یادر دست اقدام است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد