ورود وزیر به مشکلات دانش‌آموزان اهل تسنن

کد خبر: 734186

وزیر آموزش و پرورش گفت: مشکلاتی که دانش آموزان اهل تسنن در کتاب های درسی، روش تدریس و نیروی انسانی دارند در کارگروه اهل تسنن بررسی می‌شود.

خبرگزاری مهر: وزیر آموزش و پرورش گفت: مشکلاتی که دانش آموزان اهل تسنن در کتاب های درسی، روش تدریس و نیروی انسانی دارند در کارگروه اهل تسنن بررسی می‌شود.

سید محمد بطحایی درباره تشکیل کارگروه اهل تسنن گفت: خانواده های دانش آموزان اهل تسنن نگرانی و انتقادهایی را در برخی از مسایل داشتند و به ما انتقال دادند.

وی افزود: یکی از نگرانی ها و انتقادهایی که خانواده دانش آموزان اهل تسنن داشتند این بود که مشکلاتی در کتاب های درسی، برنامه های آموزش و پرورش دانش آموزان اهل سنت یا معلمان و نیروی انسانی شاغل در مدارس وجود دارد که آنان نمی دانند این مشکلات را به کجا بگویند و چگونه برطرف کنند.

وی افزود: در همین ارتباط یک کارگروه با شرکت علمای اهل سنت و کسانی که در آموزش و پرورش اهل سنت دارای تجربه بودند، تشکیل دادیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اولین جلسه این کارگره در همین هفته برگزار می شود.

بطحایی گفت: در این کارگروه مسایل و مشکلات کتاب های درسی، روش های آموزشی و نیروی انسانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تلاش می کنیم تا این مسایل حل شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: پیش بینی ما این است که کارگروه اهل تسنن ظرف سه ماه بتواند این مسایل را شناسایی کند و راهکارهای لازم را اتخاذ و به کار گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد