اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا

کد خبر: 729724

محدوديت های ترافيكی در محور کندوان و هراز از چهارشنبه 5 مهر تا سه شنبه 11 مهر در جاده های کشور اعمال می شود.

باشگاه خبرنگاران: سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز کنترل اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص محدودیت های ترافیکی جاده های کشور اظهار داشت: براساس گزارش مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ،ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک مشاهده می شود.

وی افزود:در حال حاضر در استان گیلان (محورتالش به آستارا) بارش باران گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: ترافیک در محور کرج-چالوس محدوده هزارچم به دلیل عملیات آسفالت کاری سنگین است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه محدوديت های ترافيكی از چهارشنبه 5 مهر تا سه شنبه 11 مهر در جاده های کشور اعمال می شود، ادامه داد:تردد موتور سيکلت از ساعت12 ظهر روز چهارشنبه 5 مهر تا ساعت 6 روز سه شنبه ازمحورهای كرج - چالوس ،هراز،فيروزكوه و محورتهران -سمنان -مشهد وبالعكس ممنوع است.

سرهنگ رحمانی گفت: در محور كندوان تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 روز يکشنبه تا 2 بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 17 روز يکشنبه تا 2 بامداد روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج يك طرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: تردد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت15 تا 24 روز يکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 روز يکشنبه ازآب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء) يك طرفه خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد