آیا مفقودی‌های سیل‌های اخیر یافت شده اند؟

کد خبر: 712388

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مفقودی‌های سیل‌های اخیر یافت شده اند یا خیر؟، اظهارکرد: در حال حاضر تنها فردی که در حادثه گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب بندرخمیر – روستای تنگ دالان گرفتار شده بود مفقود بوده و سایر مفقودی‌های سیل‌های اخیر یافت شده اند.

خبرگزاری میزان: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر در حال امدادرسانی به شهروندان سیل زده در ۶ استان کشور هستند.
مرتضی سلیمی گفت: از روز ۲۴ مرداد ماه در برخی از استان‌های کشور شاهد بارش شدید باران و سیل بوده ایم. وی افزود: برای کمک به شهروندان این مناطق، نیرو‌های جمعیت هلال احمر وارد عمل شده و امدادرسانی‌هایی را آغاز کردند. رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع آبگرفتگی شدید معابر در ۶ استان کشور تصریح کرد: در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و خوزستان شاهد وقوع سیل و آبگرفتگی معابر بوده ایم. سیلمی از ادامه امدادرسانی‌ها در برخی از روستا‌های کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: نیرو‌های هلال احمر در حال حاضر در ۱۳ روستای استان‌های سیل زده حضور داشته و در حال امدادرسانی هستند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مفقودی‌های سیل‌های اخیر یافت شده اند یا خیر؟، اظهارکرد: در حال حاضر تنها فردی که در حادثه گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب بندرخمیر - روستای تنگ دالان گرفتار شده بود مفقود بوده و سایر مفقودی‌های سیل‌های اخیر یافت شده اند. رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: تلاش‌ها برای یافتن پیکر فرد مفقود شده همچنان ادامه دارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد