نتیجه یک لحظه غفلت راننده پژو

کد خبر: 688587

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در جاده های کشور گفت:تصادف شدید دو وسیله دراستان آذربایجان شرقی منجر به کشته شدن ٣ نفر شد.

خبرگزاری مهر: سرهنگ نادر رحمانی گفت:تصادف شدید دو وسیله دراستان آذربایجان شرقی منجر به کشته شدن ٣ نفر شد.

رحمانی درباره این تصادف که ساعت ١٤ بعدازظهر جمعه اتفاق افتاده، گفت:انحراف به چپ راننده پژو عامل این تصادف بوده است.

وی همچنین درباره تصادفی که ساعت ٢ بعدازظهر امروز( شنبه) در شمال استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده، توضیح داد:تصادف ٢ دستگاه پژو ۴۰۵در کیلومتر ۵ محور زهک(روستای ژاله ای)،٢نفر کشته و ٤ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت این تصادف، گردش به چپ( به طرزغلط) یکی از راننده ها بوده است.

کرمان:تصادف پراید

ساعت ١٩دیروز(پنجشنبه)، تصادف یک دستگاه پراید با یک شیء ثابت در کیلومتر ٣٠ محور روستای بادیز، باعث کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ٦ نفر دیگر شد. مقصر حادثه، بی توجهی راننده به جلو بوده است.

ایلام: تصادف ۴۰۵و پراید

این بار تصادف در کیلومتر ٣٠ محور صالح آباد اتفاق افتاده که باعث برخورد پژو ۴۰۵و پراید و مجروح شدن ۵نفر شده است. تصادف ساعت ١٨ دیروز(جمعه) روی داده و ٥ مجروح نیز به جا گذاشته است. علت حادثه، انحراف به چپ راننده پراید بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد