دستگیری ۸۱ متخلف انتخاباتی در کرمانشاه

کد خبر: 672166

روز گذشته در یکی از روستاهای حوزه سرفیروزآباد سه نفر در حمایت از کاندیدای مورد نظر خود با هم درگیر شده و اقدام به تیر اندازی هوایی کرده بودند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از برخورد قاطع با متخلفان انتخاباتی خبر داد و گفت: در این راستا 81 نفر متخلف انتخاباتی در حوزه های شهری و روستایی به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ رضا شیرزادی اظهار کرد: روز گذشته در یکی از روستاهای حوزه سرفیروزآباد سه نفر در حمایت از کاندیدای مورد نظر خود با هم درگیر شده و اقدام به تیر اندازی هوایی کرده بودند. وی با اشاره به حضور سریع ماموران و دستگیری متهمان اظهار کرد: این امر هیچ خللی در امنیت انتخابات منطقه سرفیروزآباد بوجود نیاورد و روند انتخابات با اقتدار تمام برقرار شد. وی با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان انتخاباتی در سطح شهر و حوزه‌های روستایی افزود: در بخش عثمانوند نیز چند نفر به هواخواهی از کاندیدای مورد نظر خود با هم درگیر شدند که با ورود ماموران قضیه خاتمه یافت و عاملان نزاع پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شدند. این مقام انتظامی با اشاره به پوشش اطلاعاتی امنیتی حوزه‌های اخذ رای گفت: در این راستا تعداد شش دستگاه خودرو و 81 متهم که در امر تبلیغات و بعضا خرید و فروش آراء در مقابل حوزه‌های انتخاباتی مشغول بودند، پس از شناسایی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد