جمع آوری ۶۰۰ عدد قلیان از سطح طاقبستان کرمانشاه

کد خبر: 645980

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: در راستای ایجاد محیطی امن و سالم، با ابلاغ قضایی تعداد ۶۰۰ عدد قلیان از سطح طاقبستان کرمانشاه جمع آوری شد.

خبرگزاری مهر: محمد حسین صادقی، اظهار داشت، در راستای ارتقا امنیت جامعه و ایجاد محیطی آرام برای مهمانان و مسافران نوروزی پاکسازی منطقه طاقبستان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از جمع آوری تعداد ۶۰۰ عدد قلیان در محدوده در پارک های شرقی و غربی طاقبستان و نیز پارک کوهستان کرمانشاه خبر داد.
صادقی تأکید کرد: این اقدام به تقاضای شهروندان و با ابلاغ دستور مقام دادستانی به نیروی انتظامی و حضور نمایندگان ارگانهای ذیربط شامل اداره اماکن، یگان امداد، کلانتری ۱۹طاقبستان، اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه و اداره بهداشت استان صورت گرفت.
وی در ادامه با اشاره به افزایش درگیری و نزاع در استان کرمانشاه گفت: داشتن احساس مسئولیت سبب برخورداری از اجتماعی سالم می شود و لذا همه شهروندان باید احساس مسئولیت اجتماعی داشته باشند.
صادقی در پایان بیان کرد: بی تفاوت بودن نسبت به جامعه و محیط اطراف اصلا با آموزه های اخلاقی و دینی ما سازگار نیست.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد