برف و کولاک ۱۸ استان کشور را درنوردید/ امدادرسانی به ۳۴۰۰ از هموطنان گرفتار در برف

کد خبر: 624167

رئیس سازمان امداد و نجات با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک از 12 تا 14 بهمن در کشور، گفت: خدمات امدادی لازم به 3 هزار و 400 تن از متاثران ارائه شده است.

سرویس اجتماعی فردا؛ خبرگزاری میزان نوشت: مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک از 12 تا 14 بهمن در کشور، گفت: خدمات امدادی لازم به 3 هزار و 400 تن از متاثران ارائه شده است.
مرتضی سلیمی اظهار داشت: 18 استان آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، چهارمحال، خراسان شمالی و رضوی، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه، گلستان، گیلان، مازندران و مرکزی از 12 تا 14 بهمن متاثر از برف و کولاک بوده اند. وی با اشاره به اینکه امدادرسانی در استان ها و 79 محور درگیر در برف و کولاک ادامه دارد، عنوان کرد: بر این اساس 780 نفر از هموطنان در 18 استان متاثر از برف و کولاک اسکان اضطراری داده شدند و عملیات رهاسازی 689 دستگاه خودرو از برف و کولاک نیز انجام شده است. سلیمی با اعلام انتقال 11 نفر به مراکز درمانی و ارائه خدمات سرپایی به 8 نفر گفت: با تلاش امدادگران علاوه بر نجات یک نفر از هموطنان که در سقوط بهمن در مهاباد گرفتار شده بود، 2 خانم باردار نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. سلیمی گفت: در این امدادرسانی ها 138 تیم عملیاتی شامل 462 امدادگر و نجاتگر مشارکت داشته‌اند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد