جوان ۱۷ ساله یاسوجی در رودخانه بشار غرق شد

کد خبر: 568333

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: جوان ۱۷ ساله عصر روزجمعه در رودخانه بشارغرق شده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج "سرآتش یار" محمد رستمی عصر جمعه اظهار داشت: وقوع این حادثه درساعت 16 و 45 دقیقه عصر به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری یاسوج اعلام شده که تیم غواصی برای امداد رسانی بلافاصله به محل اعزام شده است.
وی افزود: "حسین گ" جوان 17 ساله‌ای که به دلیل عدم توانایی در فن شنا در رودخانه بشار حوالی "ده بر آفتاب " غرق شده بود، توسط تیم ویژه غواصی آتش نشانی از آب بیرون کشیده و به خانواده اش تحویل داده شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج در مورد شنا در رودخانه بشار به گردشگران ،مسافران ،شهروندان و علاقمندان به طبیعت توصیه کرد در صورتیکه به فن شنا آشنایی ندارند از شنا کردن در این رودخانه امتناع کنند.
وی تأکید کرد: برخی مسافران و گردشگران با مشاهده جریان آرام آب اقدام به شنا می‌کنند، بدون توجه به نکات ایمنی وارد رودخانه شده و دچار حادثه می‌شوند.
رستمی افزود: شنا در نقاط حادثه خیز، عمیق، مواج و دارای گرداب خطرناک بوده ضمن اینکه توقف طولانی در آب سرد این رودخانه موجب اسپاسم (گرفتگی عضلات ) می‌شود.
ده برآفتاب درمسیر جاده یاسوج به سی سخت قرارگرفته و درحوزه شهر یاسوج است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد