رونمایی از بزرگترین معرق فلز صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع)

کد خبر: 554703

با اجرای مراسم رافت کریمانه در فرهنگ سرای معرفت از بزرگترین قاب معرق فلز صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) رونمایی می شود .

سرویس اجتماعی فردا؛ به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای معرفت: جشن طوبی 5 با بزرگداشت خجسته زادروز حضرت ثامن الحج علی بن موسی الرضا (ع) میزبان هنرمندان و فرهیختگان تهران خواهد بود .
براساس این گزارش اجرای نماهنگ گروه حنانه ، تئاتر کودک ، تواشیح ، اجرای موسیقی مجید نباتی ، شعر آئینی توسط امید امید زاده و سخنرانی مذهبی حجت الاسلام اصفهانی از برنامه های این جشن آئینی می باشد . در این مراسم که از ساعت 18 روز جمعه 22 مرداد برگزار می شود ، از بزرگترین اثر معرق فلز صلوات خاصه حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) که توسط استاد غفاریان آماده و نصب شده است رونمایی می گردد و هشت کبوتر به احترام میلاد امام هشتم توسط خانواده ی شهدای مدافع حرم رها خواهند شد .گفتنی است استاد منصور غفاریان ( هنرمند نیشابوری ) این اثر آئینی را در اندازه 4 متر مربع آماده کرده و پس از رونمایی در یکی از مراکز فرهنگی شهر تهران نصب خواهد نمود .
علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند به نشانی شهران بالاتر از بزرگراه شهید همت شماره 57 مراجعه نموده یا برای کسب اطلاع با شماره تلفن 44301444 تماس حاصل نمائید .
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد