دستور ویژه دادستان کل کشور درباره حمله مسلحانه دالاهو

کد خبر: 541599

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه ضمن تشریح جزییات موضوع حمله مسلحانه به خودرو حامل حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس، از دستور ویژه دادستان کل کشور برای رسیدگی به این موضوع خبر داد.

خبرگزاری فارس: مجتبی ملکی با اعلام این خبر گفت: فلاحت پیشه به همراه فرماندار شهرستان دالاهو و تعدادی از مدیران استانی برای برگزاری یک جلسه مردمی عازم منطقه‌ای به نام «ریجاب» بودند، در مسیر گردنه‌ای وجود دارد که در آنجا چند فرد مسلح جاده را به رگبار می‌بندند.
به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، دادستان کرمانشاه ادامه داد: متأسفانه در این حادثه دو نفر کشته و فرماندار دالاهو و یک نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند اما برای خود آقای فلاحت پیشه مشکلی پیش نیامده است.
وی تصریح کرد: پس از وقوع حادثه، عوامل تیراندازی، ماشین خود را به آتش کشیدند و به سمت کوه‌های محل که در نزدیکی مرز قرار دارد متواری شدند.
ملکی گفت: پس از وقوع این حادثه دادستان کل کشور بلافاصله دستور رسیدگی موضوع به صورت ویژه را صادر کرد، ما نیز در استان به همراه رئیس کل دادگستری استان و دادستان شهرستان محل حادثه هماهنگی کردیم که دستورات قاطعی صادر شود تا عوامل این حادثه در اسرع وقت شناسایی شوند.
دادستان کرمانشاه در پایان گفت: تا کنون کسی در این رابطه دستگیر نشده اما از ماشینی که به آتش کشیده شده اطلاعاتی وجود دارد که در حال بررسی است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد