محدوده منطقه آزاد اردبيل تعيين شد

کد خبر: 449948
اطلاعات: محدوده منطقه آزاد تجاري مستقل استان اردبيل تعيين شده و براي تصويب در اختيار کميسيون اقتصادي مجلس قرار گرفته است.
اين مطلب را مجيد خدابخش استاندار اردبيل اعلام كرد و افزود: در اين محدوده که شامل پارس‌آباد، بيله‌سوار و گرمي است با تأكيد نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل قرار شده است طرح مذكور به سرعت و با هدف رونق اقتصادي منطقه فراهم آيد.
استاندار اردبيل ادامه داد: اميدواريم در اولين فرصت کميسيون اقتصادي مجلس به اين لايحه تعيين محدوده راي داده و سپس در صحن علني مجلس مطرح شود.
خدابخش اعلام کرد: پيش‌بيني ما اين است که در نيمه دوم سال بتوانيم با تلاش و پيگيري نمايندگان مجلس مصوبه را از مجلس و شوراي نگهبان بگيريم تا براي سال آينده مقدمات منطقه آزاد تجاري در اين استان فراهم آيد.
وي تأكيد نماينده ولي فقيه دراستان و امام جمعه اردبيل را مبني بر تامين زيرساخت‌‌هاي لازم براي اين منطقه يادآور شد و افزود: در اين زمينه پيگيري‌ها و برنامه‌ريزي‌ها انجام شده است و ما زيرساخت‌هاي لازم را در سه شهرستان شمالي استان براي ايجاد منطقه آزاد تجاري مهيا خواهيم کرد.
خدابخش يادآور شد: همچنين از فرمانداران خواسته‌ايم تا در ديجيتالي شدن شبکه‌هاي تلويزيوني در مناطق خود تلاش کرده و زمينه دريافت شبکه‌هاي متنوع صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران را براي مردم مناطق مختلف به ويژه مرزي فراهم کنند.
‏خدابخش گفت:‌ در کنار اين امر بايد توسعه کشت زعفران و پسته را در مناطق مختلف استان با توجه به قابليت‌هاي متعدد بيش از بيش شاهد باشيم.‏
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد