دمای ۴۰ درجه ای پایتخت

کد خبر: 429006

وظیفه افزود: فردا آسمان تهران نیمه ابری، در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده و در پاره ای نقاط همراه با وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت در این روز با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ۴۰ و ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می رسد.

مهر: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات برخی نقاط کشور و دمای ۴۰ درجه ای پایتخت طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امشب در ارتفاعات شمال غرب و غرب کشور، سواحل مرکزی و شرقی خزر، ارتفاعات البرز شرقی و ارتفاعات زاگرس مرکزی در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود. به گفته وی، این وضعیت بعد ازظهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و جنوب سیستان و بلوچستان نیز رخ خواهد داد. مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: طی سه روز آینده در بخشهایی ازشرق، جنوب شرق و جنوب غرب کشور وزش باد و گردوخاک سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد و در همین مدت درشمال سیستان وبلوچستان، به ویژه منطقه زابل، در بعضی ساعات طوفان و گردوخاک رخ خواهد داد. وظیفه تصریح کرد: طی دو روز آینده شرق دریای عمان و بخشهای مرکزی خلیج فارس نیز مواج خواهد بود. وی افزود: فردا آسمان تهران نیمه ابری، در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده و در پاره ای نقاط همراه با وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت در این روز با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ۴۰ و ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می رسد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد