اعزام بیش از370هزار زائر ایرانی به کربلا

کد خبر: 310766

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تا امروز ۳۷۰ هزار زائر ایرانی به کربلای معلی اعزام شده‌اند، گفت: به منظور تسریع در روند اعزام زائران، هزینه‌های بیمه و هلال‌احمر در مرزها حذف شده است.

فارس: سعید اوحدی گفت: روز گذشته از تمام مرزهای جنوبی کشور بازدید کردیم و مشکل خاصی در این مرزها وجود نداشت، تنها مشکل اساسی صدور ویزای اضطراری از طرف دولت عراق بود که مسیر اعزام را کند کرده بود.

وی ادامه داد: اما امروز خوشبختانه وضعیت اعزام‌ها بهتر شده است و تا امروز 370 هزار زائر ایرانی به کربلای معلی اعزام شده‌اند تا در همایش میلیونی عزاداران حسینی در ایام اربعین حسینی شرکت کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: به دلیل سردی هوا در مرزها، تا روز گذشته بیش از 30 هزار تخته پتو در بین زائران توزیع شده است و ما همچنان به زائران توصیه می‌کنیم که حتماً لباس گرم و پتو همراه خود داشته باشند.

اوحدی اظهار داشت: به دلیل تسریع در روند اعزام‌ها، سازمان‌ حج و زیارت تصمیم ‌گرفت هزینه بیمه و هلال‌احمر زائران را در مرز چزابه و خرمشهر تقبل کند تا روند اعزام‌ها سرعت گیرد.

* اعزام 4 پرواز عمره تا امروز

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به پروازهای عمره گفت: تا امروز 4 پرواز عمره مفرده بدون تأخیر انجام شده است و خوشبختانه مشکلی در روند صدور ویزاها وجود ندارد.

وی ادامه داد: امروز همایش بزرگ روحانیون با حضور بیش از یک هزار روحانی در قم برگزار شد و فردا نیز همایش دیگری با حضور روحانیون کاروان‌های عمره مفرده در سازمان‌های حج و زیارت برگزار می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد