آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است

کد خبر: 1322392

آیت‌الله جوادی آملی گفت: جریان کنونی که اسرائیل در برابر مسلمانها قرار گرفت نه جنگ طائفه ای است و نه جنگ مذهبی، بلکه جنگ حق و باطل یعنی جنگ اسلامی است.

آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است

آیت الله جوادی آملی در پی حوادث اخیر و جنایات اسرائیل در غزه و لبنان، در پیامی با اشاره به اینکه اسرائیل صهیونیست با اصل اسلام مخالف است، اظهار داشت: جریان کنونی که اسرائیل در برابر مسلمانها قرار گرفت نه جنگ طائفه ای است و نه جنگ مذهبی، بلکه جنگ حق و باطل یعنی جنگ اسلامی است. چون جنگ اسلامی است همه کشورهای اسلامی یک طرف و صهیونیست یک طرف. او با اصل اسلام مخالف است، زیرا اسلام می گوید گروهی که غاصبانه آمدند سرزمین کشوری را غصب کردند باید از آن بیرون بروند.

وی بیان کرد: اینجا سخن از مذهب و شیعه و سنی و ایران و لبنان و عرب و عجم و اینها نیست، سخن از قرآن است. تنها چیزی که الآن در میدان است قرآن است و تنها چیزی که در برابر قرآن تیراندازی می کند اسرائیل است و اصحاب کفر.

مرجع تقلید شیعیان خطاب به رهبران کشورهای اسلامی یاد آور شد: اگر رهبران کشورهای اسلامی امروز به داد این نهضت نرسند فردا گرفتار همین اسرائیل خواهند بود. این طور نیست که الآن این گروه را یاری نکنند فردا خودشان در امان باشند، چون خودشان هم زیر چتر اسلام دارند زندگی می کنند.

آیت‌الله جوادی آملی گفت: اسرائیل تا آنجا که ممکن است می ایستد برای اینکه نه تنها شخص، بلکه کل هویتش زیر سؤال است؛ کل اسرائیل رخت بر می بندد، جایی ندارد نه کشورهای دیگر اینها را راه می دهند و نه اینها در سرزمین اشغالی می توانند زندگی بکنند، بنابراین اسرائیل با تمام موجودیتش الآن احساس خطر می کند.

وی افزود: نه ایران نه لبنان نه حزب الله طرف اینها نیست، فقط دین طرف اینهاست. اگر دین در یک طرف است هرگز نباید بگوییم ما ضعیف هستیم یا قدرت ما ضعیف است یا توان آن را نداریم چون فرمود: ﴿هوَ مَعَکُمْ﴾. اگر ذات اقدس الهی با اینها است چه اینکه هست، هیچ احتمال شکست نیست./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد