معارفه نخستین فرماندار زن در کردستان +عکس

کد خبر: 1322388

فرماندار جدید شهرستان دهگلان با بیان اینکه انتصاب نخستین بانوی زن فرماندار تحقق وفاق ملی بود، گفت: بنده پله‌پله رشد و ترقی کرده‌ و توانمند هستم.

معارفه نخستین فرماندار زن در کردستان +عکس

سودابه ضرغام‌نژاد پیش‌ازظهر امروز، شنبه، در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان دهگلان که در سینما بهمن این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و خیرمقدم به همه مهمانان اظهار داشت: این انتصاب از ارزش و اهمیت زیادی برای جامعه بانوان برخوردار و در راستای منویات رهبری و معرفی الگوی سوم زن مسلمان به جامعه و عینیت بخشیدن به دولت وفاق ملی است.

وی گفت: امیدوارم که خداوند متعال توفیقی به بنده عنایت کند که با تمام و تلاش زیاد، خدشه‌ای به این اعتماد وارد نشود.

فرماندار جدید شهرستان دهگلان با بیان اینکه حس مسئولیت و مسئولیت‌پذیری زن و مرد نمی‌شناسد، تصریح کرد: بی‌شک اعتماد استاندار به کارآمدی و توانمندی بانوان موجب امیدآفرینی و توسعه متوازن در حوزه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی خواهد شد.

وی از مسئولیت به‌عنوان یک امانت نام برد نه فرصت شخصی و افزود: امیدوارم که خدمتگزاری صادق برای مردم باشم و تا آخر خادمی شایسته و امین برای ولی‌نعمتان و پیگیر حل مشکلات شهرستان باشم، تحقق این هدف جز با همراهی و تعامل مردم میسر نخواهد شد.

ضرغام‌نژاد بیان کرد: مردم دهگلان از هر نظر توانمند و کارآمد و به‌حق لایق بهترین‌ها هستند و تمام تلاشم را در جهت پیشرفت و توسعه این شهرستان به‌کار خواهم گرفت.

نخستین بانوی زن فرماندار در کردستان با ادعای اینکه "بنده پله‌پله رشد و ترقی کرده‌ام."، عنوان کرد: در جریان این انتصاب در نشست‌هایی که با معاونان استاندار داشتم دیدم که توانمند هستم و آماده خدمت به مردم هستم./تسنیم

نخستین فرماندار زن در کردستان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد