سردار جلال: مرزهای امنی را در کشورمان داریم

کد خبر: 1321641

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا، گفت: مرزهای امنی را در کشور شاهد هستیم و هیچ خدشه‌‌ای به امنیت مرزهای کشور وارد نیست.

سردار جلال: مرزهای امنی را در کشورمان داریم

سردار جلال ستاره عصر امروز در آیین معارفه فرمانده مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز، اظهار داشت: برخلاف تبلیغات کور و فریبکارانه دشمنان امنیت مرزهای کشورمان در بالاترین سطح است و هیچ تهدیدی را در مرزهای کشور با قدرت و صلابت نیروهای مرزبانی و مرزنشینان شاهد نیستیم.

وی تصریح کرد: در مرزهای جنوب شرق کشور برخی تحرکات گروه‌های تروریستی را شاهد بودیم که با وارد آوردن ضربات سنگین بر پیکره آنها دیگر توان تحرک نداشته و ما بهترین شرایط را در امنیت و پایداری مرزهای سراسر کشور به ویژه جنوب شرق و غرب کشور شاهد هستیم.

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا گفت: جمهوری اسلامی ایران با تعامل و همسویی با اهداف کشورهای همسایه سعی می‌کند تا مرزهای امن و کم حادثه‌ای را مدیریت کند و در این زمینه شرایط بهتری را در ماه‌های اخیر در مناطق مرزی کشور به رغم همه ترفندها و توطئه‌های دشمنان شاهد هستیم.

ستاره به مراکز آموزش مرزبانی و تقویت نیروهای مجاهد در این زمینه اشاره کرد و افزود: یکی از مراکز آموزشی موفق مرکز شهید مدنی اصلاندوز است که به دلیل شرایط آموزشی ما با توانمندی نیروهای مرزبانی و رصد و پایش دقیق در این حوزه روبه‌رو هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استان اردبیل از استان‌های مرزی امن و کم حادثه کشور است که تثبیت امنیت کامل را در نوار مرزی استان اردبیل به عینه شاهد هستیم.

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا به تعامل خوب مرزنشینان با مرزبانان به عنوان یک سرمایه ارزشی و معنوی اشاره کرد و ادامه داد: ما شاهد اعتلای روحیه جهادی در انجام وظایف مرزبانان هستیم و در کنار آن برای ارتقای نظم و امنیت در شهرهای مرزی و نقاط حساس همراهی و همکاری خوب مرزنشینان را نیز نظاره‌گر هستیم.

ستاره اضافه کرد: شرایط امنیتی مطلوبی را در مرزها نظاره‌گر هستیم و تمام تلاش ما بر این است تا با قدرت و توانی مضاعف و آمادگی همه‌جانبه از نوار مرزی کشورمان صیانت کنیم.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود مرزنشینان استان اردبیل نیز به قوانین مرزی آشنایی بیشتری پیدا کرده و زمینه همراهی و همکاری بیشتر را در نقاط مرزی برای بهبود شرایط و ارتقای وضعیت مرزبانی فراهم کنند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد