تمهیدات ترافیکی برگزاری نماز جمعه در مصلای تهران

کد خبر: 1318985

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای تمهیدات ترافیکی نماز جمعه در مصلای تهران خبر داد.

تمهیدات ترافیکی برگزاری نماز جمعه در مصلای تهران

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله و عرض تبریک به مناسبت پیروزی شب گذشته حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاک فلسطین اشغالی گفت: با توجه به اینکه نماز جمعه این هفته در تهران در مصلای تهران با حضور و امامت مقام معظم رهبری (مدظله العاطی) برگزار خواهد شد، به همین جهت ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های توقف را در این محدوده خواهیم داشت.

وی افزود: از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۳‬ ممنوعیت توقف در اطراف مصلای تهران در خیابان شهید قنبرزاده، خیابان عشقیار، خیابان شهید صابونچی و در ادامه در خیابان شهید بهشتی حدفاصل میدان تختی تا پل شهید مدرس و خیابان پاکستان و همچنین خیابان میرعماد حدفاصل خیابان شهید مطهری تا شهید بهشتی و خیابان شهید مفتح حدفاصل خیابان شهید بهشتی تا شهید مطهری و بزرگراه شهید سلیمانی حدفاصل شهید مدرس تا شهید حقانی انجام خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور بیان داشت: در ادامه از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد را در اطراف مصلای تهران خواهیم داشت. به عبارتی از ضلع شمال تقاطع خیابان شهید قنبرزاده و شهید سلیمانی به سمت جنوب و همچنین ورودی خیابان هویزه و خرمشهر به سمت خیابان قنبرزاده و در ادامه از خیابان شهید بهشتی از تقاطع سهروردی به سمت غرب و نیز از خیابان میرعماد و خیابان علی اکبری به سمت خیابان شهید بهشتی و همچنین از محدوده غرب به شرق از روی پل مدرس در مسیر ویژه تردد اتوبوس‌ها به سمت شرق ممنوعیت تردد را خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین بر اساس ضرورت از ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد به سمت غرب، شرق، شمال و جنوب ادامه خواهد داشت. از سمت شرق محدودیت‌های تردد در خیابان بهشتی و شریعتی و در ادامه از میدان سبلان و در بزرگراه شهید سلیمانی از روی پل شهید حقانی تا بزرگراه کردستان در هر دو مسیر غرب به شرق و نیز به سمت شرق تا پل سیدخندان و از سمت غرب نیز تا پل شهید چمران ممنوعیت تردد را بر حسب ضرورت خواهیم داشت. همچنین در بزرگراه شهید مدرس از بزرگراه شهید سلیمانی تا میدان هفتم تیر به صورت رفت و برگشت ممنوعیت تردد بر اساس ضرورت انجام خواهد گرفت.

سرهنگ موسوی پور افزود: با توجه به اینکه پلیس راهور تهران بزرگ تجربه برگزاری اینگونه مراسمات را مخصوصاً در روز عید سعید فطر داشته، پارکینگ‌هایی در اطراف مصلی پیش بینی کرده است که همه این پارکینگ‌ها فعال است. در بخش شمالی پارکینگ گلگشت و حکمت صدرا و پارکینگ بنیاد مستضعفان و در ادامه در بخش غربی پارکینگ بیهقی و در بخش جنوبی پارکینگ چهلسرا و پارکینگ لجستیک پذیرای شهروندانی که با خودرو مراجعه می‌کنند هستند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: به جز محدوده‌هایی که ممنوعیت توقف را در آنها و در روز جمعه داریم، در خارج از این محدوده امکان پارک خودروها به صورت مورب و به صورت موازی حتی در بزرگراه شهید مدرس بعد از پل شهید سلیمانی به سمت شمال در هر دو مسیر به صورت رفت و برگشت، در بزرگراه شهید همت و در بزرگراه شهید حقانی به همین شکل می‌باشد. همچنین در سایر معابر پیرامونی مصلی در ضلع غرب، شرق، شمال و جنوب امکان پارک خودروها فراهم شده است.

سرهنگ موسوی پور گفت: همچنین شهروندان عزیزی که با موتورسیکلت به نماز جمعه مراجعه می‌کنند تاکید و توصیه می‌شود که حتماً از کلاه ایمنی استفاده نمایند. این عزیزان می‌توانند برای پارک موتورسیکلت‌های خود از بخش جنوبی، شمالی، شرق و غربی مصلی جهت پارک وسایل نقلیه خود استفاده نمایند. در خیابان شهید حسینی، کوچه تیرداد، مهرداد و فرهاد و در بخش غربی و خیابان اقاقیا امکان پارک موتورسیکلت فراهم شده است.

وی بیان داشت: همانند برگزاری مراسم عید سعید فطر، اتوبوسرانی و تاکسیرانی فعالیت خود را خواهند داشت و ۷ مسیر تاکسی و دو مسیر مینی‌بوس‌های شرکت واحد برای سرویس دهی از پارکینگ‌ها و معابر پیرامونی آماده خدمات رسانی می‌باشند. همچنین ایستگاه متروی هفتم تیر به سمت مصلی جهت تردد نمازگزاران عزیز فراهم شده است. درب شماره ۲۱ در بزرگراه مدرس در ضلع غربی نیز فعال است و این امکان را فراهم کرده که شهروندانی که از سمت غرب تشریف می‌آورند بتوانند از درب شماره ۲۱ وارد مصلای تهران شوند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دپوی اتوبوس‌ها نیز در ۷ نقطه همانند عید سعید فطر هماهنگ گردیده و برای خروج نمازگزاران عزیز مهیا است.

وی به شهروندان توصیه داشت که همکاری لازم را با تیم‌های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این روز همانند همیشه داشته باشند و با توجه به اینکه وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مترو و تاکسی فعال می‌باشند حتماً برای ترددهای خود به مصلی در این روز از حمل و نقل عمومی خصوصاً متروی شهید بهشتی، مصلی و میدان هفتم تیر استفاده کنند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد