بازگشت پیکرهای مطهر ۹۷ شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه

کد خبر: 1317485

پیکر پاک و مطهر ۹۷ شهید دوران دفاع مقدس روز شنبه هفتم مهرماه از شلمچه به کشور بازخواهند گشت.

بازگشت پیکرهای مطهر ۹۷ شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه

هم‌زمان با ایام هفته دفاع مقدس، پیکر پاک و مطهر 97 شهیدان تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس پس از سال‌ها غربت و بی‌نشان به خاک وطن بازمی‌گردد.

این شهدا اخیرا توسط نیروهای تفحص در مناطق عملیاتی جنوب کشف و از طریق مرز زمینی شلمچه به کشور بازخواهند گشت.

پیکر پاک این شهدای والامقام تازه تفحص شده روز شنبه هفتم مهرماه سال 1403 هم‌زمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمدعلی جهان‌آرا از مرز بین‌المللی شلمچه در شهرستان خرمشهر به وطن بازمی‌گردد و مورد استقبال مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.در آیین استقبال از پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده کاروان‌های راهیان نور و جمعی از اهالی شهرهای آبادان و خرمشهر حضور می‌یابند.

 تعدادی اتوبوس برای انتقال شهروندان خرمشهر بخصوص دانش آموزان و دانشجویان علاقه مند برای شرکت در مراسم به نقطه صفر مرزی محل استقبال شهدا پیش بینی شده است.

فرماندار خرمشهر از مردم خرمشهر برای شرکت در آیین استقبال از پیکرهای مطهر این شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس دعوت کرد.

به گفته سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح: روز هفتم مهرماه در مرز شلمچه به استقبال 98 شهید دفاع مقدس خواهیم رفت.پیکر پاک این شهدای والامقام در مناطق عملیاتی شلمچه، شرق دجله، مجنون، فکه شمالی و جنوبی و چیلات توسط نیروهای کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شده‌ است.

این شهدای والامقام مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی والفجر 1، والفجر 6، خیبر، بدر، کربلای 4، کربلای 5 و تک‌های دشمن در سال 1367 هستند.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد