دستگیری 100 کارچاق‌کن در گلستان

کد خبر: 1313917

رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضائیه در گلستان گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ کارچاق‌کن و مدعی نفوذ در استان دستگیر شدند که پرونده آن‌ها منتهی به محکومیت شد.

دستگیری 100 کارچاق‌کن در گلستان

مهدی رزاقی‌نژاد رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضائیه در گلستان در مراسم معرفی جانشین حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان با بیان اینکه "از سال گذشته تاکنون بیش از 100 کارچاق‌کن و مدعی نفوذ در استان دستگیر شدند که پرونده آن‌ها منتهی به محکومیت شد."، اظهار داشت: با حضور به‌موقع کارکنان حفاظت و اطلاعات استان از از دست رفتن حداقل بیش از 10 میلیارد تومان پول مردم توسط این کارچاق‌کن‌ها جلوگیری شد.

وی افزود: با حمایت‌های رئیس‌کل دادگستری گلستان، شاهد توسعه زیرساخت‌های حفاظت و افزایش نیروی انسانی هستیم که سبب بهبود عملکرد و اقدامات حفاظتی ما در استان شده است.

حیدر آسیابی رئیس‌کل دادگستری گلستان با بیان اینکه اقدامات خوبی در ضربه زدن به کارچاق‌کن‌ها و افراد مدعی نفوذ در استان صورت گرفته است، ابراز کرد: مبارزه با مدعیان نفوذ در دادگستری‌ها و برخورد با مرتبطین متخلف از اولویت‌های قوه قضائیه است.

وی افزود: در گلستان درباره تأمین نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز حفاظت و اطلاعات دادگستری اقدامات خوبی در سه سال گذشته انجام شد که نتیجه آن حضور پُررنگ نمایندگان حفاظت و اطلاعات در همه حوزه‌های قضائی است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان با اشاره به تکریم و تشویق سوت‌زنی در دادگستری استان گفت: همه مدیران و نمایندگان اداری و قضائی حفاظت و اطلاعات باید در حوزه‌های قضائی در دسترس مردم باشند تا افراد بتوانند در صورت مواجهه با فساد در بیرون و درون مجموعه، به‌راحتی گزارش خود را ارائه دهند. هدف حفاظت و اطلاعات درباره سرمایه انسانی، رویکرد صیانتی است.

در ادامه مراسم امروز حسین‌علی ایزد به‌عنوان جانشین حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضائیه در استان گلستان معرفی شد.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد