مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری تخصصی پزشکی

کد خبر: 1313473

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی- فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال ۱۴۰۳ آغاز شد.

مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری تخصصی پزشکی

ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور (Oriented-Technology/Research by Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال ۱۴۰۳ در بازه زمانی ۸ تا ۱۶ مردادماه ۱۴۰۳ انجام شد.

بنابراعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت مجدد برای ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور (Oriented-Technology/Research by Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شد.

مهلت مجدد ثبت نام از امروز ۱۸ شهریور آغاز شده است و داوطلبان تا ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون هستند که دارای شرایط عمومی و شرایط اختصاصی اعلامی برای ثبت نام رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی را دارا باشند.

هزینه ثبت نام آزمون کتبی مبلغ ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال (۳۸۰ هزار تومان) و استفاده از خدمات پیامکی ۱۰۰ هزار ریال است. داوطلب باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به خرید اعتبار به مبلغ ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال (۳۹۰ هزار تومان) و دریافت کد پرداخت جهت ثبت نام آزمون کتبی دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) اقدام کند.

با توجه به واریز مستقیم این مبالغ به حساب خزانه دولت، وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.

داوطلبان باید مدارک اعلام شده در دفترچه ثبت نام را از قبل آماده کنند تا بتوانند در مهلت زمانی تعیین شده جهت ارسال به موقع اینترنتی مدارک اقدام کنند. هر یک از تصاویر اسکن شده باید با فرمت jpg و حجم ۲۰ تا ۳۰۰ کیلو بایت تهیه شوند.

طبق مصوبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ هیأت وزیران برای سال ۱۴۰۳ هزینه ثبت نام آزمون کتبی دکتری تخصصی (Ph.D) مبلغ ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال (۳۸۰ هزار تومان) و هزینه شرکت در مرحله مصاحبه برای پذیرفته شدگان مرحله کتبی مبلغ ۳ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال (۳۳۸ هزار تومان) خواهد بود.

توزیع کارت ورود به جلسه فقط به صورت اینترنتی است و داوطلبان جهت کارت آزمون می‌توانند از روز ۷ آبان تا ۹ آبان ۱۴۰۳ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند. داوطلبان در انتخاب شهر محل آزمون در فرم ثبت نام نهایت دقت را داشته باشند چرا که شهر محل آزمون پس از ثبت نهایی به هیچ عنوان قابل تغییر نیست.

آزمون کتبی مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) یا دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور (Oriented-Technology/Research by Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال ۱۴۰۳ در روز ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد