زلزله چهار ریشتری شهداد کرمان را لرزاند

کد خبر: 1311586

زمین لرزه ای به قدرت چهار ریشتر صبح امروز (پنجشنبه) حوالی شهداد در شهرستان کرمان را لرزاند.

زلزله چهار ریشتری شهداد کرمان را لرزاند

زلزله چهار ریشتری صبح پنجشنبه در حالی در عمق هشت کیلومتری زمین در شهداد شهرستان کرمان را لرزاند که مدیرکل مدیریت بحران استانداری می گوید گزارشی از خسارت دریافت نکرده‌ است.

به گزارش ایرنا مرکز لرزه نگاری کشوری اعلام کرد زمین لرزه ای به قدرت چهار ریشتر صبح امروز (پنجشنبه) حوالی شهداد در شهرستان کرمان را لرزاند.

این زمین لرزه در عمق هشت کیلومتری زمین و زمان وقوع آن ساعت ۷:۲۰ اعلام شده است.

کانون وقوع این زلزله در ۳۹ کیلومتری شهداد اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به وقوع این زلزله گفت: تاکنون خسارتی ناشی از این زمین لرزه گزارش نشده است.

حمید سالخورده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های ارزیاب در منطقه شهداد تاکنون گزارشی از خسارت های احتمالی این زلزله اعلام نکرده اند.

شهداد از توابع شهرستان کرمان در ۱۰۰ کیلومتری شمال شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

دومین زلزله با قدرت ۴.۲ ریشتر شهداد را لرزاند

چندساعت بعد از زلزله چهارریشتری صبح شهداد کرمان، دقایقی پیش زمین لرزه‌ای به قدرت ۴.٢ ریشتر مجدد این منطقه را لرزاند و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اعلام کرد که در ارزیابی های اولیه خسارتی اعلام نشده است و پایگاه های امدادونجات در آماده باش کامل هستند.

به گزارش ایرنا، این زمین‌لرزه ساعت ۱۱:١١ دقیقه روز پنجشنبه در عمق هشت کیلومتری زمین در ٢۵ کیلومتری شهداد رخ داده و در بخش هایی از شهرهای ماهان، کرمان و شهداد نیز احساس شده است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در خصوص این زلزله به خبرنگار ایرنا گفت: تعداد سه تیم امدادونجات از پایگاه های شهداد به مرکز زلزله جهت ارزیابی اعزام شده اند.

صبح امروز زلزله ای دیگر با قدرت چهار ریشتر در ساعت ٧:٢٨ شهداد کرمان را لرزاند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد