آغاز موج بازگشت زوار از مرز خسروی

کد خبر: 1310601

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از شروع موج بازگشت زوار اربعین از مرز خسروی خبر داد و گفت: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز گذشته (دوم شهریور) بیش از ۷۲۰ هزار نفر از این مرز تردد داشتند.

سید شهرام کهریزی اظهارکرد: از ابتدای ماه صفر (۱۶ مرداد) تا پایان روز گذشته، ۷۲۰ هزار و ۳۴۶ نفر از پایانه مرزی خسروی تردد کردند.

وی تعداد افرادی که طی ۲۴ ساعت گذشته (دوم شهریور) از این مرز عبور کردند را نیز ۶۰ هزار و ۸۶۰ نفر اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد ۵۴ هزار و ۹۶۰ نفر از طریق مرز خسروی وارد کشور شده و ۵۹۰۰ نفر نیز از این مرز خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد زوار ایرانی که روز گذشته از مرز خسروی خارج شدند را ۵۶۲۰ نفر و تعداد زوار ایرانی که از این مرز به کشور برگشتند را ۵۴ هزار و ۸۳۱ نفر اعلام کرد.

کهریزی با اشاره به اینکه اکنون با پیک برگشت زوار از مرز خسروی مواجهیم، افزود: همه امکانات و تمهیدات برای بازگشت زوار فراهم است و هیچ مشکلی در زمینه جابجایی و حمل و نقل زوار نداریم.

وی با بیان اینکه موج بازگشت زوار احتمالا تا یک یا دو روز بعد از اربعین ادامه دارد، از آماده باش همه امکانات، نیروها و تجهیزات راهداری و همچنین ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری تا پایان موج بازگشت زوار خبر داد.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد