رگبار باران در استان‌های جنوبی کشور

کد خبر: 1310308

در استان‌های هرمزگان، فارس، کرمان، یزد، سیستان‌ و بلوچستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، چهارمحال ‌و بختیاری و اصفهان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

رگبار باران در استان‌های جنوبی کشور

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا افزود: امروز در استان‌های هرمزگان، فارس، غرب و جنوب کرمان، جنوب استان‌های یزد و سیستان و بلوچستان، شرق بوشهر، برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد، نوار شرقی خوزستان، غرب و جنوب چهار محال و بختیاری و جنوب اصفهان در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ رخ خواهد داد.

وی گفت: شدت بارش امروز در استان‌های هرمزگان، فارس و کرمان و برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد است.

ضیاییان ادامه داد: روزهای جمعه تا دوشنبه نیز در ساعات بعدازظهر و شب در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در پنج روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان همچنین در این مدت در برخی نقاط شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی از ساعات وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (دوم شهریور) صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۸ و ۳۸ درجه سانتیگراد و پس فردا (۳ شهریور) صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش باد اواخر وقت افزایش ابر با کمترین و بیشترین دمای ۲۷ و ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۷ و ۴۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد