به‌کارگیری ۲۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین ۱۴۰۳

کد خبر: 1308319

معاون آماد و پشتیبانی فراجا از آمادگی کامل برای پشتیبانی آمادی از ۲۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت عظیم و معنوی اربعین حسینی (ع ) خبر داد .

به‌کارگیری ۲۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین ۱۴۰۳

سردار رضا فریبا درباره فرآیند پشتیبانی آمادی از معاونت های ستادی، پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان ها همزمان با ماموریت اربعین حسینی با اشاره به حضور  و مشارکت ۲۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین حسینی (ع) گفت: پشتیبانی آمادی از این ۲۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین بر عهده معاونت آماد و پشتیبانی فراجا است و به همین منظور پیش‌بینی های لازم را اندیشیده‌ایم.

وی ادامه داد: ۱۶ آشپزخانه مجهز در نقاط صفر مرزی به صورت ثابت و سیار به منظور طبخ غذا و تامین خوراک نیروهای حاضر در ماموریت اربعین پیش بینی کرده‌ایم. همچنین با آماده‌سازی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس فرآیند جابجایی و انتقال نیروهای پلیس در مرز را دنبال می‌کنیم.

به گفته فریبا معاونت آماد و پشتیبانی فراجا با پیش بینی ۴ هزار دستگاه خودرو، بیش از ۲ هزار دستگاه موتورسیکلت، امکانات ترابری هوایی و پهپادی و ... آمادگی خود را برای این ماموریت به میدان آورده است.

وی افزود: در بحث تامین سوخت خودروهای پلیس نیز تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم، با پیش‌بینی بیش از ۴۰ جایگاه سوخت در نظر داریم سوخت خودروهای فراجا به مقدار یک میلیون و صد هزار لیتر شارژ اعتباری شده را در این ماموریت مهم، عظیم و معنوی تامین کنیم.

 فریبا همچینن از تامین بسته های پذیرایی(پک میان وعده)، آب آشامیدنی خنک و بسته های بهداشتی به منظور صیانت از سلامت نیروهای پلیس در ماموریت اربعین خبر داد و گفت: به منظور صیانت از سلامت جسمی نیروهای پلیس همه الزامات بهداشتی را تدارک دیده‌ایم و ان شاء الله بتوانیم از این ماموریت معنوی نیز سربلند بیرون بیاییم.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد