واریزی 1/000/000میلیون تومان کمک یارانه معیشتی برای خانوار دهک 1 تا7 | بسته‌های کمک معیشتی به دست این خانوارها رسید

کد خبر: 1306583

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل، گفت: توزیع حدود ۱۰۰ بسته معیشتی و ۲۲ سری کمک جهیزیه در قالب طرح «قرار دوازدهم» بین نیازمندان آمل انجام شد.

واریزی 1/000/000میلیون تومان کمک یارانه معیشتی برای خانوار دهک 1 تا7 | بسته‌های کمک معیشتی به دست این خانوارها رسید

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل، گفت: توزیع حدود ۱۰۰ بسته معیشتی و ۲۲ سری کمک جهیزیه در قالب طرح «قرار دوازدهم» بین نیازمندان آمل انجام شد.

حجت الاسلام محمد هادی بهرامی در حاشیه آیین اهدای 22سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند آملی در امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان گفت: بسته‌های کمک‌معیشتی با همکاری کانون خدمت رضوی آستانه امامزاده ابراهیم(ع) و خادمان افتخاری  و برخی خیران شهرستان تامین شد و نیازمندان آن را دریافت می‌کنند.

وی افزود: ارزش هر بسته کمک معیشتی 10 میلیون ریال است و 16 قلم کالایی دارد.

بهرامی همچنین تصریح کرد: طرح «قرار دوازدهم» به نام و یاد امام زمان‌(عج) در روز دوازدهم هر ماه با حضور مهدی یاوران به ثمر نشسته و محرومان و افراد کم‌برخوردار خدمات دریافت می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل گفت: 22 سری کمک جهیزیه با همکاری مراکز خیریه تحت پوشش تهیه شد و هر سری جهیزیه شامل 8 قلم کالای اساسی است.

این مسئول بیان کرد: جهیزیه‌ها کالاهای ایرانی با کیفیت و با ارزش بیش از 17 میلیارد ریال است و با قیمت تولید کارخانه خرید شد و در اختیار زوج های کم  برخوردار قرار گرفت.

حجت الاسلام بهرامی به اجرای طرح «قرار دوازدهم» اشاره کرد و افزود: این طرح از بهمن ماه سال 1402 با هدف ترویج فرهنگ انفاق و خدمت به نیابت امام دوازدهم (عج) اجرا شد.

وی تصریح کرد: در این طرح  تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی، تهیه و توزیع جهیزیه، توزیع کتاب و آزادی زندانیان در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی برنامه ریزی شد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل از خیران خواست در راستای کمک به تامین مایحتاج زندگی افراد نیازمند وارد عمل شده و نیز در امر تسهیل ازدواج جوانان و تهیه جهیزیه همت کنند.

وی گفت: کمک هزینه خرید مسکن در دستور کار قرار دارد و اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل با همکاری خیران در طرح «قرار دوازدهم» به نام و یاد امام زمان‌(عج) در روز دوازدهم هر ماه به مردم و جامعه هدف بناست خدمت ارائه کند.

کمیته امداد وارد مرحله توانمندسازی مددجویان شده است

رییس کمیته امداد با اشاره به اینکه از حوزه حمایت عبور کرده و وارد مرحله توانمند کردن مددجویان شده ایم، گفت: باید از مجلس شورای اسلامی نیز برای تحقق این امر بهره بگیریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با رئیس و اعضای هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تشریح اقدامات و عملکرد کمیته امداد گفت: کمیته امداد از حوزه حمایت عبور کرده و وارد مرحله توانمند کردن مددجویان شده است و باید از همه ظرفیت‌های کشور به ویژه مجلس شورای اسلامی برای تحقق این امر استفاده کنیم.

رئیس کمیته امداد با اشاره به برگزاری جشن خودکفایی ۱۰۰ هزار مددجو در بیستم اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور شهید جمهور، حضرت آیت‌الله رئیسی، افزود: امسال نیز برگزاری جشن خودکفایی برای ۱۱۰ هزار مددجو هدف‌گذاری شده است.

در ادامه، علی بابایی کارنامی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی بیشتر با اقدامات و خدمات کمیته امداد عنوان کرد و ادامه داد: بر همگان روشن و واضح است که خدمات این نهاد نقش ارزنده‌ای در توانمندی خانواده‌های نیازمند داشته و باعث کاهش فاصله طبقانی شده است.

وی خواستار حمایت بیشتر دولت چهاردهم از دستگاه‌های حمایتی شد و اظهار کرد: همکاری دولت در رفع احتیاجات اقشار نیازمند و خانواده‌های تحت حمایت در زمینه مسکن، اشتغال و … بسیار مؤثر است.

همه مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان صاحبخانه می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: تا پایان امسال تمامی مددجویان روستایی فاقد مسکن تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان صاحبخانه می‌شوند.

به گزارش ایرنا، عیسی بابایی روز دوشنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی گلستان با بیان اینکه تلاش ما رفع مشکل مسکن تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها است، اظهار کرد: پیگیری مسکن مددجویان با تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌هایی همچون بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بسیج و سایر نهادها موجب شد تاکنون ۹۰ درصد مددجویان روستایی فاقد مسکن در گلستان خانه‌دار شوند.

وی با بیان اینکه مددجویان متقاضی مسکن شهری نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار می‌شوند، افزود: هشت هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که تاکنون بیش از ۱۸۰ نفر پروژه تخصیص داده شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان تامین مسکن را یکی از خدمات توانمندسازی مددجویان کمیته امداد برشمرد و یادآور شد: امسال هزار و ۵۰۰ سهمیه به استان گلستان تخصیص داده که تاکنون ۱۹۰ واحد مسکونی به بهره‌برداری رسید، همچنین برای سایر متقاضیان ۵۰۰ فقره پروانه صادر شد که این افراد برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند.

بابایی امیدآفرینی در جامعه را یکی از آثار فعالیت رسانه‌ها برشمرد و یادآور شد: در کنار رسانه‌هایی که یاس و ناامیدی را به جامعه پمپاژ می‌کنند رسانه‌های رسمی همچون ایرنا با اطلاع‌رسانی دقیق و رفع شبهه‌ها در آگاهی‌بخشی مردم سهم به‌سزایی دارد.

وی صحت اخبار، دقت و سرعت در انتشار اخبار را از ویژگی‌های بارز خبرگزاری جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: اصحاب رسانه در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش پررنگی دارند.

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد