وام 10 میلیونی برای یارانه بگیران مسافر اربعین | ثبت نام وام اربعین بانک ملی برای متقاضیان

کد خبر: 1305881

تمامی افراد که قصد دریافت و ثبت نام وام اربعین بانک ملی ایران را دارند می‌بایست برای ثبت نام وام و دریافت میزان وام اربعین بانک ملی، تمامی شرایط را دارا باشند و پس از کسب اطلاعات در مورد شرایط دریافت وام اربعین بانک ملی سپس نسبت به دریافت این وام اقدام کنند. جهت رفاه حال متقاضیان لیست کلیه شرایط لازم برای درخواست تسهیلات وام ده میلیونی اربعین در قسمت زیر آورده شده است.

وام 10 میلیونی برای یارانه بگیران مسافر اربعین | ثبت نام وام اربعین بانک ملی  برای متقاضیان

وام اربعین یکی از تسهیلاتی است که بانک ملی در اختیار افراد قرار داده است. وام اربعین با سود بالایی که دارد باعث ایجاد شک و تردید هایی در وجود افراد شده است. وام اربعین الان چند سال است که به دست افراد میرسد و یک کمک هزینه برای زوار امام حسین در راه کربلا میباشد. 

تمامی افراد که قصد دریافت و ثبت نام وام اربعین بانک ملی ایران را دارند می‌بایست برای ثبت نام وام و دریافت میزان وام اربعین بانک ملی، تمامی شرایط را دارا باشند و پس از کسب اطلاعات در مورد شرایط دریافت وام اربعین بانک ملی سپس نسبت به دریافت این وام اقدام کنند. جهت رفاه حال متقاضیان لیست کلیه شرایط لازم برای درخواست تسهیلات وام ده ملیونی اربعین در قسمت زیر آورده شده است.

متقاضیان درخواست وام اربعین بانک ملی در زمان انعقاد قرارداد با بانک، باید فاقد بدهی غیر جاری و چک برگشتی باشند. مدت بازپرداخت اقساط وام اربعین بانک ملی: متقاضیان می‌توانند پس از بازگشت از سفر اربعین، طی ۶ ماه (از تاریخ دریافت تسهیلات) نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام کنند.

زائرین می‌بایست با مراجعه به تمام شعب بانک ملی ایران، نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح و تودیع مبلغ ۲۵ میلیون ریال اقدام و از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر استفاده کنند.

مبلغ تودیع شده در حساب ویژه طرح نیز تا زمان تسویه تسهیلات و بدهی در حساب باقی مانده و پس از تسویه کامل تسهیلات به مشتری برگردانده می‌شود و در صورت عدم بازپرداخت تسهیلات توسط مشتری، بدهی وی مطابق ضوابط و مقررات به طبقات غیرجاری منتقل و به بدهی مشتری وجه التزام تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، آغاز دقیق پیاده‌روی اربعین در تابستان سال ۱۴۰۳، چند روز قبل از تاریخ اربعین است و به منظور جلوگیری از شلوغی زیاد در مسیر و حرمین مطهر، توصیه می‌شود که چند روز پیش از اربعین به سفر بروید. به طور معمول افرادی که قصد دارند در روز اربعین به حرم امام حسین (ع) و کربلا حاضر شوند، یک هفته قبل از اربعین در پیاده‌روی شرکت می‌کنند. به طور معمول زائران امام حسین (ع) می‌توانند روز شانزدهم ماه صفر مصادف با ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ حدوداً ۴ روز قبل از اربعین را به عنوان تاریخ شروع پیاده روی اربعین ۱۴۰۳ در نظر داشته باشند./ایمنا

دریافت وام اربعین ۱۴۰۳

وام اربعین در سال گذشته به صورت زیر به زائرین اربعین داده شد:

تمامی زائران سفر اربعین به مدت ۱۰ روز تا تاریخ ۲۵ مرداد ماه می‌توانند قبل از سفر به کشور عراق با مراجعه به تمامی شعب بانک ملی ایران، نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح و تودیع مبلغ ۲۵ میلیون ریال (تا زمان دریافت تسهیلات) اقدام و از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ ۱۰۰میلیون ریال برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر استفاده کنند.

متقاضیان درخواست تسهیلات اربعین در زمان انعقاد قرارداد با بانک، باید فاقد بدهی غیرجاری و چک برگشتی باشند.

نرخ سود این تسهیلات ۲۳ درصد بر اساس نرخ مصوب و اعلامی شورای پول و اعتبار می‌باشد.

زائریی که متقاضی وام‌اربعین هستند می‌توانند پس از بازگشت از سفر اربعین، طی ۶ ماه (از تاریخ دریافت تسهیلات) نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام کنند./همیاب ۲۴

نحوه ثبت نام وام اربعین بانک ملی

زائرانی که قصد سفر به اربعین را داشته و توانایی مالی حضور در راهپیمایی اربعین را ندارند می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام، مدت بازپرداخت اقساط وام و نرخ سود وام اربعین بانک ملی نسبت به دریافت این تسعیلات اقدام کنند. اما در پاسخ به این سوال که نحوه ثبت نام وام اربعین بانک ملی چگونه است باید گفت که تمامی متقاضیان در ابتدا می بایست نسبت به افتتاح حساب ویژه اقدام کرده و در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir ثبت نام خود را انجام داده باشند.

پس از ثبت نام در سامانه سماح افرادی که دارای حساب در بانک ملی هستند می توانند افتتاح حساب ویژه در سامانه بام را انجام دهند و یا با مراجعه حضوری به شعب بانک ملی ایران نسبت به افتتاح حساب ویژه و دریافت وام اربعین بانک ملی اقدام کنند. اما زائرانی که حسابی در بانک ملی نداشته اند تنها با مراجعه حضوری به بانک ملی ایران می توانند افتتاح حساب ویژه اربعین این بانک را انجام دهند.

و در نهایت نیز متقاضیان نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح و تودیع مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اقدام و از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای اربعین استفاده می کنند. نرخ سود وام اربعین بانک ملی بر اساس نرخ مصوب و اعلامی شورای پول و اعتبار بوده و مدت بازپرداخت اقساط وام اربعین بانک ملی نیز طی ۶ ماه می باشد./سامانه ها

پیگیری وام اربعین با کد ملی ۱۴۰۳

پیگیری وام اربعین با کد ملی

دریافت وام اربعین نیازمند طی کردن مراحلی است که در ادامه به تفصیل به آن‌ها می‌پردازیم:

ثبت‌نام در سامانه سماح:

ورود به سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir

تکمیل اطلاعات شخصی و اطلاعات سفر

دریافت کد رهگیری پس از ثبت‌نام

مراجعه به بانک عامل:

ارائه مدارک لازم (کارت ملی، شناسنامه، کد رهگیری سماح) به بانک عامل

افتتاح حساب ویژه وام اربعین

واریز مبلغ مشخص‌شده به عنوان پیش‌پرداخت

پیگیری وام:

مراجعه به سامانه پیگیری وام اربعین بانک عامل

وارد کردن کد ملی و کد رهگیری برای استعلام وضعیت وام

تماس با شماره تلفن پیگیری وام اربعین بانک عامل/اندیشه معاصر

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد