تعطیلی ادارات فردا 9 تیر | تعطیلی ادارات روز شنبه در این استان

کد خبر: 1299527

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان از آغاز به کار ادارات دولتی و بانک‌ها با سه ساعت تاخیر در روز شنبه نهم تیرماه خبرداد.

تعطیلی ادارات فردا 9 تیر | تعطیلی ادارات روز شنبه در این استان

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان از آغاز به کار ادارات دولتی و بانک‌ها با سه ساعت تاخیر در روز شنبه نهم تیرماه خبرداد.

رضا شریفی شامگاه امروز جمعه در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به حضور تأثیرگذار کارمندان دولت در امر برگزاری انتخابات و تمدید و طولانی شدن فرآیند اخذ رأی، افزود: با تصمیم استاندار سیستان و بلوچستان، تمام ادارات دولتی و بانک‌های استان فردا شنبه نهم تیرماه ۱۴۰۳، با سه ساعت تأخیر و از ساعت نه صبح، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد./مهر

کارمندان دولت فعال در شعب اخذ رای استان مرکزی نهم تیرماه تعطیل هستند

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: کارکنانی که پای صندوق رای هستند و بعد از ساعت ۲۴ شمارش آرا را انجام می دهند، فردا تعطیل خواهند بود و نگران حضور خود در محل کار نباشند.

بهنام نظری هشتم تیرماه در ستاد انتخابات استان مرکزی در اراک اظهار کرد: با توجه به ادامه فرآیند رای گیری، اخذ رای تا ساعت ۲۴ امشب تمدید شد.

وی ادامه داد: تمام هزار و ۶۸ شعبه در امنیت کامل فرایند رای گیری را انجام داده اند .

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: اگر انتخابات به مرحله دوم کشیده شود، فرآیند آن یک هفته بعد یعنی ۱۵ تیرماه انجام خواهد شد و در این زمینه هیچ نگرانی در استان وجود ندارد.

وی با بیان این مطلب که کارکنانی که پای صندوق رای هستند و بعد از ساعت ۲۴ شمارش آرا را انجام می دهند، فردا تعطیل خواهند بود و نگران حضور خود در محل کار نباشند، افزود: کارکنان شیفتی مشمول این تعطیلی نیستند و باید هماهنگی لازم را با مجموعه خود داشته باشند و نیروهای نظامی و انتظامی برابر آیین نامه اجرایی خود موظف به حضور یا عدم حضور هستند.

جزئیات دورکاری کارکنان ادارات کردستان در روز شنبه اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات دور کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان را در روز شنبه ۹ تیر ماه اعلام کرد.

به گزارش  روابط عمومی استانداری کردستان، عبدالله رشیدی‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان اظهار کرد: ضمن قدردانی از حضور مردم شریف استان در پای صندوق‌های اخذ رأی در روز جمعه هشتم تیر ماه جاری و با موافقت جناب آقای دکتر زارعی کوشا استاندار محترم، آن دسته از مدیران و کارکنان محترم دستگاه‌های اجرایی، نهادها سازمان‌ها و بانک‌های استان که در شعب اخذ رأی و سایر بخش‌های مختلف انتخابات فعالیت داشته‌اند، می‌توانند روز شنبه ۹ تیرماه به صورت دورکاری انجام وظیفه کنند.

وی ادامه داد: ضمناً فعالیت واحدهای امدادی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، پلیس، اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها و واحدهای شیفتی که طبق روال مسئول خدمات‌رسانی هستند، از این قاعده مستثنی خواهند بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها