آماده‌باش کامل آتش‌نشانی تهران در روز انتخابات

کد خبر: 1299501

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده‌باش کامل آتش‌نشانی در روز برگزاری انتخابات خبر داد.

آماده‌باش کامل آتش‌نشانی تهران در روز انتخابات

قدرت‌الله محمدی در حاشیه حضور در مسجد رسول سعادت آباد و شرکت در انتخابات در گفت‌وگو با ایسنا گفت:‌ همانطور که مشاهده می‌کنید جامعه بزرگ آتش‌نشانی تهران همانطور که در حوادث در کنار مردم است، در انتخابات نیز در کنار مردم و همپای مردم در این حماسه با شکوه حضور پیدا کردند. حضور در انتخابات وظیفه و حق مردم و همینطور نیروهای آتش‌نشانی است و ما همیشه در کنار مردم هستیم.

وی با اشاره به اقدامات آتش‌نشانی برای تامین ایمنی انتخابات نیز گفت:‌ از طرفی دیگر آتش‌نشانان در 138 ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر تهران در آماده‌باش کامل هستند. علاوه بر آن در میادین اصلی و در شعب شلوغ و پرتجمع اخذ رای نیز نیروهای خود را مستقر کردیم و آتش‌نشانان با آماده‌باش کامل و تا زمان پایان رای گیری برای تامین ایمنی شهروندان حضور خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تاکید بر اینکه حماسه امروز دشمنان ما را ناامید کرد و باعث شد که دشمنان ما به عقب برگردند، گفت: دشمنان در این 50 روز تبلیغات زیادی کردند که مردم در پای صندوق رای حاضر نشوند، اما این حضور مردم دشمنان را متعجب و خشمگین کرد. من امیدوارم در نهایت هر فردی که از میان چهار نامزد انتخابات ازصندوق‌ها بیرون می‌آید حل مشکلات مردم را دنبال کند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها