تامین امنیت مرزها در روز انتخابات

کد خبر: 1299500

فرمانده مرزبانی انتظامی از تأمین امنیت مرزها در ایام انتخابات خبر داد و گفت: مرزبانان همراه مرزنشینان ضمن تأمین نظم و امنیت مرزها به تکلیف شرعی خود که همان حضور در انتخابات است عمل می‌کنند.

تامین امنیت مرزها در روز انتخابات

فرمانده مرزبانی انتظامی از تأمین امنیت مرزها در ایام انتخابات خبر داد و گفت: مرزبانان همراه مرزنشینان ضمن تأمین نظم و امنیت مرزها به تکلیف شرعی خود که همان حضور در انتخابات است عمل می‌کنند.

سردار احمدعلی گودرزی پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری امروز بر تأمین امنیت پایدار مرزهای سراسر کشور در ایام انتخابات تأکید کرد و گفت: مرزبانان غیور درکنار مرزنشینان که در واقع همان مرزبانان واقعی هستند در لحظه سرنوشت ساز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری با تمام وجود و سرشار از عشق و محبت در پای صندوق‌های رای حاضر شده و فرد اصلح که در تراز انقلاب اسلامی باشد را انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود رهبری مقتدر و حکیم، در دنیا و جهان اسلام از یک استحکام و صلابت مثال زدنی برخوردار است.

فرمانده مرزبانی انتظامی بر آمادگی صد در صدی عملیاتی و رزمی مرزبانان برای تأمین امنیت مرزها در ایام انتخابات تأکید کرد و گفت: مرزبانان سلحشور، همراه و همدوش مرزنشینان ضمن تأمین نظم و امنیت مرزها به تکلیف شرعی خود که همان حضور در انتخابات است عمل می‌کنند.

گودرزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز رای گیری اظهارکرد: سرافرازی ملت ایران در انتخابات پیش رو به‌واسطه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح خواهد بود؛ بدون تردید، مشارکت حداکثری و حضور همه‌جانبه آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران در انتخابات، تأثیر شگرفی در امنیت بیش از پیش مرزها، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی در پی خواهد داشت.

تأمین امنیت انتخابات با ۲۲۰هزار مأمور پلیس از مرکز تا مرز

پیگیری فارس حاکی از آن است که با بسیج و آماده باش ۲۲۰ هزار نیروی پلیس از مرکز تا مرز هیچ مورد امنیتی وجود نداشته و امنیت برقرار است.

« امنیت در سراسر کشور برقرار است» ؛ این جمله پاسخ مسؤولان فراجا به پیگیری دوباره خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت امنیتی کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

فرماندهی انتظامی کل کشور مسوولیت تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارد؛ تا جایی که سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی پلیس پیشتر از بسیج و آماده باش بیش از ۲۲۰ هزار نیرو خبر داده بود؛ درحالیکه قریب به ۱۹۰ هزار نفرشان از آغاز تا پایان شمارش آراء در پای صندوق های رای‌گیری حضور داشته و رصد، پایش و تامین امنیت انتخابات را عهده دار هستند.

به گفته وی، سازمان اطلاعات پلیس، فرماندهی مرزبانی فراجا و یگان‌های تکاوری و ویژه و دیگر پلیس‌های تخصصی برای تامین امنیت شعب انتخابات در سراسر کشور و تا شمارش آخرین برگه رای و اعلام نتایج، به منظور صیانت از حقوق مردم و نامزدها در کنار مردم خواهند بود.

چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری امروز در بیش از ۵۸ هزار شعبه اخذ رای در داخل کشور در حال برگزاری است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها