منتظری: حضور چشمگیر مردم در انتخابات دشمنان را دلسرد می‌کند

کد خبر: 1299278

رئیس دیوان عالی کشور گفت: حضور چشمگیر مردم در انتخابات، دشمنان را دلسرد می‌کند.

منتظری: حضور چشمگیر مردم در انتخابات دشمنان را دلسرد می‌کند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت اربعین شهدای خدمت گفت: شهید رییسی در طول خدمت خود در دستگاه قضا و دولت سیزدهم، با تمام توان تلاش کرد منویات، رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری اجرایی شود.

وی با اشاره به حماسه مردم در تشییع پیکر مطهر خادمان شهید ملت گفت: شهید رییسی و شهید آل‌هاشم در کنار پیروی از رهبری، به معنی واقعی کلمه مردم دار بودند و خود را از مردم جدا نکردند و برای رفع مشکلات جامعه تلاش کردند.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: ایران اسلامی سرمایه‌های گران‌قیمتی در این سانحه از دست داد و همین موضوع مصیبت بزرگی برای مردم ایران و به خصوص آذربایجان تحمیل کرد.

منتظری، مسئولیت‌های کوتاه‌مدت شهید رییسی در دستگاه قضا و قوه مجریه بسیار اثرگذار و مفید دانست و گفت: مردم ایران اسلامی خادمان خود را به خوبی می‌شناسند.

وی افزود: شهید مالک رحمتی، نیروی جوان و مردمی و از مدیران متفکر و دلسوز نظام بود.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به مقام شهید حسین امیرعبدالهیان گفت:  ایشان در مدت کوتاه وزارت خود بخش بزرگی از مشکلات دیپلماسی کشور را حل کردند و شهادتشان، ضایعه‌ای بسیار بزرگ برای دستگاه سیاست خارجی کشور است.

منتظری با تأکید بر اینکه حضور چشمگیر مردم، دشمنان را دلسرد می‌کند، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، امتداد حماسه بزرگ بدرقه شهدای خدمت است.

وی افزود: فردا روز حماسه مردم ایران در پیش چشم جهانیان است که باید به این تکلیف ملی و دینی خود عمل کنیم.

رئیس دیوان عالی کشور به برنامه‌ریزی دشمنان برای کاهش مشارکت گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، موجب یأس و ناامیدی دشمنان و قدرت و صلابت نظام اسلامی خواهد بود و با مشارکت بیشتر مردم، دولت مقتدرتری پای کار خواهد آمد.

منتظری با تأکید بر اینکه مردم نباید درگیر جوسازی‌ها و مسائل تبلیغاتی نامزدها قرار بگیرند گفت: شناخت دقیق از نامزد موردنظر، مهمترین عنصر در تعیین فرد اصلح دانست.

وی در ادامه با گرامیداشت سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی و یارانش در هفتم تیرماه گفت: این اتفاق، ضایعه‌ای سنگین برای مجموعه اداری و قضایی کشور بود و دشمنان نظام گمان می‌کردند با شهادت یاران امام و انقلاب این نظام تازه‌تأسیس با شکست مواجه خواهد شد، اما مردم تا امروز پای انقلاب اسلامی مانده‌اند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها